Hoi allemaal Ik heb een test gedaan en heb er zolang naar gekeken dat ik het gewoon niet meer zie,dus dacht ik vraag het jullie. Wil ik het te graag zien een heel licht lijntje... Nou ben benieuwd,denk het al te weten
Oke ,dank je voor je snelle antwoord Ik wist niet meer wat ik zag hoe bedoel je een mens kan zichzelf gek maken... 14-6 moet ik ongesteld worden.
Ja klopt weet dat het erg vroeg is,kon me niet beheersen denk Maar fijn dat jullie de moeite hebben genomen,om even te kijken!
Als 14-6 bij jou 14dpo is, dan zat je gisteren op 8dpo. Dat is véél te vroeg. Het innestelen vindt plaatst 6dpo-10dpo. Echt, wacht drie dagen en probeer het dan weer.
Zie je zelf wel wat dan? Je zet hem toch niet voor niks hierop!? Je zou hem open kunnen maken en dan een foto op witte ondergrond maken.
Ik zie niks, maar als ik het zo lees test je ook heel vroeg. Ik zou over een paar dagen nog eens testen. Hopelijk heb je dan een positieve test in je handen
Ik zie ook helaas niks. Maar idd wat de dames hierboven zeggen, je bent nog erg vroeg. Hopelijk over een paar dagen een positieve test!
zooo herkenbaar! ik blijf ernaar kijken tot ik iets zie! Terwijl een buitenstaander zou zeggen dat er niets te zien is ik duim dat je snel wel een duidelijk streepje hebt,