Ik ben op zoek naar een buggy gezien mijn zoontje uit de kinderwagen is gegroeid. Hij moet lekker rijden en klein inklapbaar zijn (moet mee in vliegtuig in september). Verder vind ik het ook belangrijk dat er een ligstand op zit. Momenteel twijfel ik tussen de Quinny Zapp Xtra of de Nuna Pepp, maar heb nog niet alle merken vergeleken. Kunnen jullie me helpen met tips, of jullie ervaring delen??
Ik heb een Nuna Pepp. Is zeker een fijne buggy, maar absoluut niet klein inklapbaar, dus als dat een must is zou ik een andere kiezen. Succes met je zoektocht!
Hoi, Ik ben zeer tevreden met de Joie. Rijdt heerlijk, meerdere ligstanden, veiligheidsriempjes makkelijk te bevestigen, licht qua gewicht en makkelijk in- en uitklapbaar. Die andere 2 ken ik zelf niet.
Wij hebben de Maclaren quest, in een actie gekocht.. Hij is duur maar wel zijn geld waard! Is gemakkelijk, snel en compact inklapbaar Kan ook in ligstand en hij is stevig
Wij hebben de chiggo lightway. We zijn er erg tevreden over. Je kan em eenvoudig inklappen en hij kan in ligstand. Hier word die vooral gebruikt door mijn moeder en tante als ze oppassen en die vinden em ideaal. Enige nadeel; als je lang bent is de buggy best laag dus daar moet je even op letten.
wij hadden een chicco liteway en ik vond het echt een rotding, hobbelde vreselijk, Nu een McLaren techno XT (duur..) en heel erg tevreden, ontzettend zijn geld waard! Heeft verende wielen, in hoogte verstelbare handgrepen, kan goed plat en dochterlief zit er ook veel lekkerder in.
Je klapt het als het ware in als een kinderwagen, je legt hem dus plat waardoor hij z'n breedte behoudt. Maar ik hoor van meerdere mensen dat ze hem wel gewoon mee hebben genomen in het vliegtuig, vaak met z'n buggy zak eromheen die je wel op het vliegveld kunt krijgen. Heb je een prenatal, babydump oid in de buurt? Ik zou gewoon even wat wagens gaan proberen en kijken wat je het fijnst vindt
Niet echt in de buurt. Vandaar dat ik het handig vind alvast wat voorwerk hier te doen. Altijd prettig als je tevoren al een aantal merken van je lijstje kan schrappen en je de - en + punten weet
ik weet niet hoe groot jij en je man zijn, maar ik vind de quinny zapp wel heel laag.. En als ik me niet vergis is het de quinny zapp extra 2 waar ik naar heb gekeken in de winkel.. maar vind het een ontzettend gammel ding, met name bij de handvatten...
Oh echt!? Ik vind 'm er altijd zo robuust uitzien. Maar heb er nog niet mee gereden, dus kan er natuurlijk niet echt over oordelen. Ik ben trouwens vrij klein van stuk dus dat zal geen probleem zijn. Heb jij nog een aanrader??
Nja je zal wel zien wat ik bedoel als je in de winkel bent haha. Ik heb zelf de mutsy nexo sinds kort... Heel klein op te vouwen? nee, hetzelfde systeem als een kinderwagen, opgevouwen is hij vierkant, wielen kunnen er vanaf(heel simpel) Hij is ook niet heel groot hoor. Verder vind ik het een hele fijne wagen
Ik heb de joie literax 4, en hij is echt geweldig !! Hij is breed maar kan aardig plat en wij kunnen hem dan nog steeds in onze kofferbak kwijt ( Mazda 5 7 zitter maar dus wel 7 stoelen omhoog dus kleine kofferbak ) met 1 hand in en uit te klappen, kan mooi plat, en hele grote kap waardoor je kleintje eigenlijk altijd in de schaduw ligt Geen open zijkanten dus als hij zelf de fles ofzo vast heeft en deze los laat dan valt het in een gleuf waar hij zelf zo weer bij kan en valt dus niet door naar de grond. Quinny zap vind ik ook heel gammel, rijd niet fijn vind ik
Wij hebben de babyzen yoyo, wel prijzig (rond 400 euro). Ideaal voor op vakantie (klein inklapbaar, makkelijk te dragen naar verschullende bestemmingen) kan makkelijk het vliegtuig in. Gewicht is ie niet zo zwaar. Heetft een ligstand, is smal, rijdt heel soepel en fijn. Je kant met 1 hand de buggy voortduwen.
Hier ook de Chicco Liteway en ik ben enorm tevreden! Had een of ander budget ding gekregen van m'n ouders en ik vond hem eigenlijk al niet zo mooi, maar ik had hem gekregen, dus natuurlijk was ik er blij mee. Tot we hem monteerden.. Wat een rotding! Gelukkig mochten we hem nog omruilen en we hebben toen zelf wat geld bijgelegd. Wat een verademing!
GB Pockit Monument Black Buggy | MamaLoes Babysjop Dit is de kleinst inklapbare buggy maar ik heb geen idee hoe goed deze rijd. Hij heeft nog een iets grotere broer die ook verstelbaar is. dit is degene die ik er graag bij zou hebben bij ons. we hebben nu een Quinny zapp te leen maar wat een ongelooflijk onding is dat. Hij is laag, stuurt verschrikkelijk met een hand en rijd echt niet lekker.