1945u in bed (ipv 1915) en 7.30 oude tijd wakker, dus gewoon bijna klokje rond geslapen! Nu kijken of we de gewone tijden qua slapen aan kunnen houden..
Hier dus wel een uurtje later naar bed gebracht, en was om 7.15u nieuwe tijd wakker... Hetzelfde als anders, dan is het 8-8.30u. Biologische klok he, had ik even wat minder rekening mee gehouden, maar prima zo.. Dat uurtje haalt ze vanmiddag wel weer in!
normaal 1915 naar bed en 6 uur wakker gisteren 2015 naar bed en 6 uur oude tijd wakker dus 5 uur nieuwe tijd grrrrr
Ik snapte er vannacht niets van; mn zoon kwam voor zn nachtvoeding presies rond klokwisseltijd. Mn telefoon had zichzelf al verzet, maar op den duur was 't ineens 4 uur, en 3 uur en ... Tsja, weer slapen. Mn dochter is 't probleem niet, die is niet zo van de klok. Die slaapt weleens uit, is ook weleens om 7 uur wakker. Mn zoontje slaapt gewoon nog geen super lange nachten. Na zn ochtendvoeding ( 6 uur, of 7 uur, weet ik 't ) slaapt hij nog maximaal een uurtje. Dus voor ons vandaag een uurtje langer dag
Mijn zoontje slaapt normaal van 19:00 tot 7:00/7:30 Gisteren naar een verjaardag geweest en toen lag hij pas om 20:30 naar bed en vanmorgen om 7:30 nieuwe tijd wakker! Nu maar hopen dat hij morgen ook gewoon half 8 wakker wordt
Ons zoontje heeft nog nooit van wintertijd gehoord. Gisteren om normale tijd naar bed en zoals verwacht was hij om 05.00 uur wintertijd wakker. Vanmiddag zetten wij de klok hier terug.
Hier 7.30 (OT), dus 6.30 (NT) wakker, dus helemaal ok. Als het nodig is schuiven we bijvoorbeeld boterham eten een half uurtje naar voren. We kijken wel.
Vanavond weer proberen om gewoon 19u fles te geven en 19.15u in bed! Kijken hoe het gaat lopen vandaag.. zijn zoals altijd 7.30u opgestaan..
Hier echt geluk gehad vandaag Normaal is het van 19.15-7.30 ongeveer En vandaag precies hetzelfde in nieuwe tijd! Haha hij heeft dus gewoon een uur extra geslapen
We hebben haar de gewone tijd naar bed gebracht. En werd 6 uur nieuwe tijd wakker. Heb het kunnen rekken tot 6.30 uur. Toen nog heel even bij ons in bed. Hebben wel gezegt dat we gewoon de nieuwe tijd vandaag gaan aan houden. Voor zo ver dat lukt natuurlijk. Normaal gaat ze om 10 uur weer even naar bed. Maar nu is ze echt al heel moe.
Geweldig kind hier, wordt rond 6 uur wakker. En werd vandaag ook rond 6 uur wakker (nieuwe tijd). Yeah.
Hier een super baby!! Normaal om 8 uur wakker en nu nieuwe tijd 8 uur wakker! En hij had zelfs zn laatste flesje iets eerder gehad dan normaal (normaal 8 uur nu half 8) en we zijn op visite geweest dus hebben hem over moeten leggen en hij is daardoor even wakker geweest maar daarna dus weer gaan slapen en netjes zn klokje rond als altijd ennzelfs een uurtje langer dus. We mogen ons gelukkig prijzen met zo een baby en dat op deze leestijd al *trots*
Hier een uur later naar bed maar helaas 4.55 hoorde ik Matthijs al. Kunnen rekken tot 5.15 maar toen maar naar beneden. Nog geprobeerd na wat drinken weer samen in ons bed te gaan liggen maar nee hoor, klaar wakker. 6.00 zat hij dus aan zijn broodje.. Nu speelt hij ook nog gezellig. Heeft blijkbaar niet zo veel slaap nodig Nathan was 6.15 wakker dus dat viel mee.
Nieuwe tijd: Om 06.30 zaten we al beneden te knippen, plakken en kleuren............. Eerst werd onze dochter wakker (terwijl die eigenlijk altijd om 07.30 komt) en 10 minuten later onze zoon
Wij hebben ongeveer gedaan wat er in de Telegraaf stond, iedere dag iets later naar bed. Gister om 20:00 naar bed en vanochtend om half 8 nieuwe tijd wakker! Dus dat is prima gegaan
Mijn zoontje was 0730 wakker nieuwe tijd. Alleen ging hij vanmiddag 1715 dus z'n nacht in ben benieuwd hoe laat hij morgenochtend wakker wordt..