Wat is nou echt goed speelgoed voor baby van 8 maand?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Lalahoffstie, 28 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lalahoffstie

Lalahoffstie Actief lid

18 mei 2012
    341
    0
    0
    NULL
    Nederland
    Nou de titel zegt het al..

Mijn zoontje kan nog niet goed vooruit kruipen of zelf zitten. begint wel hoor. Maar die babygym vind hij steeds minder interessant te vinden.

Iemand misschien tips wat nou leuk en leerzaam speelgoed is??

Alvast bedankt lieve mensen !

2. meid1987

meid1987 Fanatiek lid

20 mei 2010
    3.789
    1
    36
    Mijn dochter vind blokken en stapel dingen helemaal geweldig.
    Maar zij kan dan al wel goed zitten & kruipen.

Van Fisher Price heb je heel veel leuke dingen die ook nog leerzaam zijn, misschien kan je ff op google zoeken :)
    (ABC / tellen / liedjes)

3. Mopje

Mopje Fanatiek lid

18 apr 2011
    2.753
    1
    0
    Friesland
    Simpele speeltjes. De stapel bakjes (soort vuurtoren) van ikea is hier favoriet. Ik doe ook vaak die bakjes in elkaar en dan eruit pulken is leuk. Ook heeft hij stapel auto's van fisher price, super leuk! Als hij eenmaal kan zitten wordt spelen zoveel leuker...

Ook leuk voor de klein, wat minder voor mama: muziek bus van de hema:p

4. 23Eline

23Eline Actief lid

21 nov 2010
    163
    0
    0
    Hier wordt gespeeld met: knuffels, auto'tjes, tubberwarebakjes (favorite), kinderkeybord, boekjes

5. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Een tuimelaar! Zo'n mooie ouderwetse uit een hout-kinderwinkel :D

6. Gwenolyn

Gwenolyn VIP lid

13 jan 2009
    7.067
    0
    0
    Mijn plastic vergiet met plastic bakje. Hier kan hij een hele tijd zoet mee zijn.

7. Petra83

Petra83 Bekend lid

3 jan 2008
    926
    1
    16
    verpleegkundige
    knuffels, zachte blokken en een tuimelaar pinguin van v tech waren hier toen grote favoriet

8. mw21

mw21 VIP lid

24 okt 2010
    5.173
    168
    63
    Zorg
    't Westen
    vtech baby walker is hier heilig!

9. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.739
    1.060
    113
    Hier was de ringentoren, plastic bakjes, zachte stapelblokken en ritsel boekjes erg in trek. Verder speelde ik toen veel met hem op de grond met een stoffen balletje vd Ikea. Hij op z'n buik en ik maar rollen haha..

Nu is in tussentijd het complete assortiment van v tech in trek hier..

10. kwekkie4u

kwekkie4u Bekend lid

18 okt 2011
    649
    0
    16
    Fulltime Mama
    Heemskerk
    Speelgoed van V-Tech zijn hier ook heel erg interessant.
    Binnenkort de babywalker halen :)

11. rijtjes

rijtjes Niet meer actief

Haha hier is alles wat niet zo handig is het leukst. "Helpen" met de was, de vaat, koken. Het gelukkigst is ze met pan incl deksel. Verder houten blokken en autootjes. En boekjes is ze ook fan van. Maar inderdaad, zitten en stappen maakt spelen in een keer makkelijker. Vind het echt een mega sprong, box er uit en speelgoed er in was het hier.

12. Janna

Janna Fanatiek lid

Hier ook de stapelringen en zo'n stapeltoren (met geel balletje met gezichtje erop) van fischer prize. Ook een theedoek, om kiekeboe te spelen. Of nu zelfs een plaid, want daar kun je samen onder zitten en dan kiekeboe doen!

Overigens hebben wij de box zeker niet verruilt voor speelgoed: daar zit ze nog steeds regelmatig in te spelen, vooral als ik even naar de wc moet of de was op moet hangen. Of als ik het gewoon zat ben dat ze al 10 keer heeft geprobeerd de gft-bak om te trekken omdat het plastic zakje zo mooi glimt en kraakt! :D

Deel Deze Pagina