Hallo dames, Even een vraagje ik geef Damian nu infacol tegen darmkrampjes maar hij krijgt er alleen maar meer krampjes van. Zijn er meer baby's die daar last van hebben? Damian heeft nu al bijna heel de dag last en lig ook al heel de dag op schoot. Hoe leuk ik dat ook vind het word op een gegeven moment wel vermoeiend. Weet nu wel 1 ding zeker hij krijgt geen Infacol meer.
Hier werden de krampen ook erger. Eerst dacht ik toeval, maar toen ik het een week later weer probeerde, opnieuw meer huilen.
Je zou Cinababy van VSM eens kunnen proberen Ik heb wel eens vaker gehoord dat Infacol voor meer krampjes kan zorgen.
Infacol zorgt voor een grote 'luchtbel, als t kindje dan niet boert, komt die lucht in zn buik en aaauuuwww
Ons zoontje had er ook last van. Bij gebruik van infacol kreeg hij ook last van maagzuur en meer terug geven van zijn voeding. Toen meteen gestopt met infacol, maagzuur gestopt en krampjes waren ook in eens weg.
Hier ook problemen door infacol. Kon ook niet meer poepen en toen we met de infacol stopten ging het stukken beter!
Dank jullie wel voor jullie reacties. Ik ga dan maar Cinababy proberen. Gelukkig is de nacht wel goed gegaan en heeft hij geen last gehad van zijn darmen.
Ik heb alles geprobeerd; infacol, sab simplex (krijg je in Duitsland) en cinebaby van VSM. Helaas hielp dit allemaal absoluut niet. Nu mijn zoon 14 weken is, beginnen de darmkrampjes pas iets minder te worden. Warm kruikje helpt soms, of samen lekker douchen. Misschien kun je ook de dr. Brown fles gebruiken?