Voor een vriendin wil ik een leuk, creatief, origineel cadeautje maken voor het kraamfeest van haar zoon, nu zag ik op internet zo'n leuk boeket! Nu lukt het deze creabea nog best wel om zo'n slab of sokje als 'bloem' te vouwen, maar hoe krijg ik het dan bij elkaar gestoken zodat het echt een soort boeket lijkt? Op internet kan ik alleen maar voorbeelden zien en geen uitleg! Wie kan mij helpen of tips geven? Ik bedoelde zoiets;
Ijzerdraad en daaromheen lint wikkelen? Of op deze manier: Beautiful Baby Sock Rose Bouquet Bij de xenos heb je veel van die nep bloemen voor weinig geld.
Oh ja natuurlijk!! Hoe simpel... Weet iemand dan misschien waar ik groen tape kan krijgen? Lint lijkt me niet goed te blijven zitten...
ik heb een bestaand nepboeket gekocht, daar de bloemen vanaf gehaald en de sokjes er met elastiekjes aan vast gemaakt, vevolgens de blaadjes iets naar boven geschoven zodat ze de elastiekjes verbergen. Vervolgens heb ik als 'wrap' een slab en een mutsje gebruikt en daaromheen het groene net...