ziet er leuk uit! maar het is geen gespring toch zoals 30 days shred? dat houd ik namelijk niet vol met mijn enkels
Crossfit is goed, en zorgt voor kracht en algemene fitheid, stevigheid en verbranding. Echte spiergroei zal het enkel in het begin gebeuren omdat je lichaam zich aanpast aan wat je doet. Je buik sterker maken is idd met buikspieren de juist manier... buikwand daarentegen is geen spier, maar dat is logisch he. Blokjes zijn heel lullig gewoonweg genetische aanleg! Bij de ene zijn ze zichtbaar op 20% BF en bij de andere vrouw pas op 15%... Maar zichtbaar krijgen van je blokken is vnl droger worden Lui maar geen zin nog eens te gaan tikken dus kopie uit andere topic
@ kleinsam; haha handig zeg zo'n man!! is hij personal trainer van beroep of gewoon voor de hobby? @ imensa; dankjewel meid, echt super helpvol heb ik echt wat aan! dat word dus squaten met veel gewicht en lage herhalingen @ Gien; nee, ik kan ook niet veel springen vanwege 4 pinnen in mijn enkels, maar dit zijn vooral grondoefeningen..