6 weekjes en oh zo misselijk !

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Maaike55, 15 jun 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kattekit

Kattekit Bekend lid

10 okt 2011
    532
    0
    0
    Hier ook last sinds precies 6 weken. Ik heb inmiddels door dat ik wel kan eten door mijn misselijkheid heen. Als dat lichte dingen zijn, dan krijg ik niet als toetje nog ergere misselijkheid.
    Fastfood gaat goed, maar dat probeer ik te mijden. Ben al te zwaar, lijkt me niet handig.
    Het verschilt gewoon per dag wat ik "lust". Wat met dit warme weer redelijk gaat is wit brood (ook zo gezond...) rundvleessalade (een dag ging het goed, andere dag beroerd van geworden). En...botersla (gewoon zo'n krop) dat smaakt en ruikt eigenlijk naar niks. Ook komkkmmer zonder schil wil wel. Die geuren zijn het ergst. Als je de koelkast open doet..blegh
    Mijn man is bbq fanaat en heeft bbq en soort van wokbrander buiten, heeeeel fijn, want dan hangen die luchtjes in ieder geval niet in huis.

2. boompje

boompje Actief lid

14 feb 2013
    204
    0
    0
    NULL
    NULL
    Alvast veel sterkte want je kan er goed beroerd van zijn.
    Ik ben vanaf 6 tot 25 weken misselijk geweest. Daarna ineens toch over dus het kan : )
    Ik moest er ook van spugen en heb pillen ervoor gekregen. Het enige wat wel beetje hielp was ochtends voor het opstaan en voor het rechtop gaan zitten 'iets' eten en het was even zoeken wat. Ik ben op een appel uitgekomen. legde dit ook klaar voor ik ging slapen. Met pillen kon in functioneren, fijn was anders.
    Vooral eten waar je wel zin in hebt, dan maar ongezond, het kind komt wel aan zijn vitamines.
    (vitamines werd ik trouwen ook misselijk van, ander tijdstip deed de truc dus het zit soms in kleine dingen)
    En zoals de rest al zegt, blijven eten en drinken.

Deel Deze Pagina