6 weekjes Zwanger rozige afscheiding?!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door meid27, 12 apr 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. meid27

meid27 Actief lid

18 sep 2014
    450
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hoi Meiden!

Dolllblij kan ik ook eens na lang wachten (5jaar) en 4 officiële IUI pogingen een berichtje achter laten in forum ZWANGER! :)

Maar nu had ik in week 4 net toen we een positieve test hadden gehad last van rozige afscheiding dit duurde ongv van 12u tot 21u de volgende dag gelijk gebeld met het fertiliteitscentrum waar ik bekend ben en de verpleegkundige was heel erg lief en begripvol naar mij toe ik hoefde me geen zorgen te maken zolang het geen helder rood bloed werd of als ik geen krampen kreeg gelukkig niet en kon ik lekker verder genieten,

tot gisterochtend 6u opnieuw een beetje rozige afscheiding ik schrok enorm dat ik niet weer geslapen heb en ieder uur naar het toilet ben geweest ik wil het zo niet kwijt raken!
    dood eng vond ik het verdrietig tegelijk bah onzekerheid waar je dan in leeft.
    maar ook dit keer was het voor korte duur gistermiddag rond 16u was er niets meer aanwezig van de rozige afscheiding.GELUKKIG
    vannacht een goede nacht gemaakt en verder voel ik me goed.

doorzichtige afscheiding,erg moe, met vlagen misselijk en pijnlijke gespannen borsten.
    ik heb het fertiliteitscentrum nu dan ook niet gebeld aangezien we 28ste voor de eerste echo mogen.

zijn er meer dames hier die bekend zijn met deze rozige afscheiding?
    waar het na een paar uurtjes weer over is? en was er dan ook later wat aan te zien om op de echo?
    het kan door vrijen komen lees ik of een contact bloeding zijn.
    ik zal er hier wellicht ook misschien geen passend antwoord op krijgen maar wil het toch graag gedeeld hebben.
    en ervaringen delen

liefss

2. XSDA

XSDA Lid

5 apr 2015
    35
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb na het uit doen van mijn nuva ring nog 1,5 tot 2 weken nagebloed. Welliswaar geen heftige bloedingen maar wel zorgelijk(voor mij) aangezien ik net een miskraam achter de rug had en deze zwangerschap totaal onverwachts op ons pad kwam. Bloeding is gestopt maar ik blijf wat gereserveerd. Ik hou in mijn achterhoofd dat er vast nog wel is wat licht bloedverlies zal optreden. Zolang het niet gepaard gaat met pijn maak ik me nog geen zorgen!

3. XSDA

XSDA Lid

5 apr 2015
    35
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben trouwens ongeveer even ver als jij. Ik heb geen idee hoe ver precies aangezien de anticonceptie gefaald heeft.

4. meid27

meid27 Actief lid

18 sep 2014
    450
    0
    16
    NULL
    NULL
    Spannend xsda!!!
    Ja ik ben wel voorzichtig al weten sommigen het al wel hoor we zijn zo blij en willen ook dat delen..niet alleen de elende.

Heb je al een datum voor een echo?

5. XSDA

XSDA Lid

5 apr 2015
    35
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja bij mij weten sommige het ook al hoor! Ik heb online me weer ingeschreven bij de VKP dus ik verwacht morgen een belletje of mailtje van ze. Ben benieuwd. En jij??

6. meid27

meid27 Actief lid

18 sep 2014
    450
    0
    16
    NULL
    NULL
    Okej leuk zeg!
    Ik hoop dat je er een beetje van geniet ondanks het niet helemaal gepland is als ik zo je verhaal begrijp ?

Wij migen 28 april voor het eerst dan ben ik 8 wkn en 2 dgn.
    Dit mag zo vroeg omdat we iui hebben gehad deze echo vind dan ook in het zkh plaats.

7. XSDA

XSDA Lid

5 apr 2015
    35
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik probeer er van te genieten en het beste er uit te halen ondanks al die vervelende kwaaltjes. Het ergste is de constante misselijkheid, maar het dan nog net binnen kunnen houden vreetbuien en dan weer totale afkeer van voedsel te hebben. Vraag me af of ze daar een kuurtje voor hebben :p

Ooh wat spannend!! Laat je het even weten als je geweest bent?! Ben erg benieuwd.

Liefs XSDA

8. meid27

meid27 Actief lid

18 sep 2014
    450
    0
    16
    NULL
    NULL
    Het schijnt dat reisbandjes om je polsen helpt tegen de misselijkheid.
    Ik heb er met vlagen last van.
    Jazeker laat ik het weten

Liefss

9. XSDA

XSDA Lid

5 apr 2015
    35
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi hoi,

Net een van de verloskundige gesproken zij zegt dat ik op 5 weken en 2 dagen zit maar ik heb het gevoel dat ik minimaal een week verder ben. Ze gaat het vanmiddag overleggen met een andere verloskundige en dan belt ze me terug of de afspraak verzet 'moet' worden. Die reisbandjes kan je gewoon bij de drogist kopen ?

10. XSDA

XSDA Lid

5 apr 2015
    35
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heb toch voor 4 mei een afspraak kunnen maken!!

11. meid27

meid27 Actief lid

18 sep 2014
    450
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hey XDSA

Wat fijn dat je toch een afspraak hebt kunnen plannen voor 4 mei wanneer is de exacte datum?
    En heb je het nog over je bloedverlies gehad? En hoeveel weekjes ben je nu dan zwanger volgens de verloskundige?

De reisbandjes kun je idd kopen bij de drogist of apotheek.
    Mijn zus kwam ook met deze tip bij mij mocht ik me zo vreselijk misselijk gaan worden.

Vandaag voel ik me beroerd! Poeh nergens geen puf of zin in ben doodmoe.
    Heb desondanks toch maar wel even de bovenboel gepoets want van bankhangen word ik ook niet fitter.
    Ik ben blij me opzich zo naar te voelen hoor dat weet ik voor mezelf dat ed echt iets gebeurd in mn lijf.

Liefss

12. XSDA

XSDA Lid

5 apr 2015
    35
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heey meid27,

Ik hou ook in mijn achterhoofd zolang je nog kwaaltjes heb het dan nog goed is. Niet gehad over het bloedverlies aangezien het bij mij nu al een aantal dagen gestopt is. Volgens de VK ben ik 5 weken en 2 dagen maar volgens mijn gevoel en kwaaltjes zit ik rond de 6,5/7 weken. 4 mei heb ik de echo, ik heb het denk ik niet zo duidelijk geschreven. Deze zou dan met 8 weken zijn vanwege de eerdere miskraam.

Vandaag ook het huis even schoongemaakt ben wel gelijk bek af idd. straks lekker op de bank ploffen en voetjes omhoog toch?! Heb jij geen last met het (avond) eten? Ik nem soms een paracetamol en probeer melk te drinken. Helpt op een een of andere manier ook een beetje tegen de misselheid.

Liefs XSDA

13. meid27

meid27 Actief lid

18 sep 2014
    450
    0
    16
    NULL
    NULL
    Jaa bek af idd haha pff voor ik al begin denk ik oheejjhhjj haha moet het? Jaa het moet hup! Doen!

Okej 4 mei spannenddd hoor!!
    Dan zul je de kleine spruit kunnen zien spannend spannend!! Hoop dat voor ons beide de kleine uk zich goed ontwikkeld.

Slik je verder nog foliumzuur of andere vitamine tabl?

Het avond eten gaat er tot op heden nog goed in wel een opgeblazen gevoel nadien maar het snaakt me nog wel heel erg goed.
    Snoep lang niet zoveel als wat ik deed tussendoor wel veel fruit en ben ik echt bewust wat ik eet nu.

Fijne avond met idd de pootjes omhoog heurlijk!

Liefsss

14. XSDA

XSDA Lid

5 apr 2015
    35
    0
    0
    NULL
    NULL
    :)Ik slik wel foliumzuur maar nu pas een weekje ongeveer omdat ik er nu pas achter ben. Ik voel me ergens wel schuldig erover dat ik jet niet eerder wist en niet eerder ben begonnen met het slikken ervan. Ik wil zo graag weten of het goed zit. Ik vermijd hier de afdeling miskraam ook omdat het echt m'n hart breekt omdat je het iedereen zo gunt. We blijven maar positief. Door mijn gebrek aan eetlust ben ik ook niet zo'n snoeper meer, zo fijn haha:):)

Ben zo benieuwd naar de echo's!! Fijne avond.

Liefs

15. elliepellie

elliepellie Fanatiek lid

28 jun 2014
    1.887
    1.011
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerkster
    Venlo
    Ik had vanaf week 6 tm week 10 bruine/ roze afscheiding. alles is goed gekomen hier.

Het wel of niet hebben van kwaaltjes zegt helaas niet alles. als je kwaaltjes hebt en het is plots helemaal over kan (met de nadruk op kan) het een indicatie zijn dat er iets niet goed zit. Maar hou goed in je achterhoofd dat kwaaltjes komen en gaan en elke dag is anders! Ben je de ene dag super misselijk en de andere dag weer niet, hoeft dat nog niets te zeggen. Helaas kan het ook andersom en kan je kotsmisselijk zijn maar zit het toch niet goed.

Dit is echt niet om je bang te maken! Weet je, je hebt er geen controle over... Als het goed zit zit het goed. Daar maar lekker aan vast houden :)

16. mamavanpoppetje

mamavanpoppetje Bekend lid

15 jun 2012
    528
    1
    18
    Zaanstad
    Ik heb dit tot 9 weken gehad. Heb toen wel om een extra echo gevraagd.

17. XSDA

XSDA Lid

5 apr 2015
    35
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik voel me zo bezwaard als ik vraag of het eerder kan. Ik hoor ze al denken "alsof je de enige ben die een echo wil". Het is zo vervelend om niet te weten hoe t gaat en wat er in je buik afspeelt :(

18. mam87

mam87 Lid

5 mrt 2015
    53
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hi

Ik had van week 6 tot week 18 regelmatig helderrood bloedverlies
    soms heel weinig soms echt wel aardig wat.. maar een gezond jochie nu rondlopen! Hoeft dus echt niet altijd iets ergs te zijn :)

Liefs

19. meid27

meid27 Actief lid

18 sep 2014
    450
    0
    16
    NULL
    NULL
    Bedankt mam87!

Ik voel me verder prima en probeer dan ook gewoon lekker door te genieten!!

Liefsss

Deel Deze Pagina