Na heel lang stellig gezegd te hebben en het ook niet te doen, wil ik nu dan toch echt mijn haren laten verven. Vorige zwangerschap niet gedaan, maar het wordt nu zo mega lelijk dat ik het wel ga laten doen. Heb al jaren coupe soleil en de uitgroei ziet er nu zo lelijk uit.... Wil weliswaar alleen bovenop dan wat plukjes laten zetten en ook wat minder dan normaal. Volgens mijn verloskundige heeft het geen risico's enkel alleen dat de kleur iets anders kan uitpakken wegens de hormonen. Ben van mezelf erg donkerblond en gaat dus om blonderen. Wat doen jullie, verven/blonderen jullie je haar tijdens de zwangerschap?
Ik ben zelf kapster en heb bijna iedere dag te maken met dat soort producten en ben nu 19 weken zwanger.. En ik heb genoeg zwangere vrouwen geverfd
Ja ik heb mijn haar ook gewoon laten verfen hoor! Mijn zusje die is kapster en die verft heel vaak zwangere vrouwen...
Zoals hier boven gezegd wordt kan je haar kleuren echt geen kwaad! Zeker niet als je lokken zet. De kleur raakt je hoofdhuid niet. Ik heb tijdens mijn zwangerschap ook gewoon blonde lokken laten zetten. Kan echt geen kwaad. Zwangere kappers moeten ook gewoon blijven werken en komen dagelijks in contact met deze producten. Kan geen kwaad laat je maar lekker verwennen!!
Kan gewoon. Alleen kan het anders uitpakken door je hormonen. Over 2 weken gooi ik m'n haar ook nog even in de verf zodat ik er straks netjes bij lig/zit op de foto's 😜
Hele zwangerschap gewoon laten verven bij de kapper hoor. Alleen viel de kleur de 1e keer anders uit door de hormonen dus gebruiken ze nu een iets andere tint.
Als verven dan met natuurlijke of desnoods creamspoeling. Niet lichter maken zeg maar (highlights) Er zijn kappers die alleen natuurlijke verf gebruiken. Bij gewone kapper kan je creamspoeling doen Ik deed 1e zwangerschap niet. Nu wel maar pas na 14wk als alles gevormd is met creamspoeling maar moet zeggen dat het stonk ook ik kon amper daar zitten uren lang. Volgend mij gyn is alles wat je in principe smeert of ruikt of gebruikt qua make up/shampoo etc komt bij baby (placenta) terecht. Is volgens haar veel minder komt na 12wk waneer placenta werk overneemt maar deel van (kan) komen. In elk geval veel stoffen zijn schadelijk voor jezelf al: waterperoxide, sulfieten, parabenen etc wat wel in professionele verzorging producten ziet: ik heb veel kappers producten thuis en in elk ziet dat. Als je koopt buj drogist shampoo etc dan is van goede kwaliteit staat op: zonder parabenen en sulfieten net als bij uv cream. Maar goed is naar mijn mening wat je zelf wil. Ik heb miskraam met 16wk gehad zonder verklaring hartje stopte ineens dus ik ben extra voorzichtig met dat soort dingen. Maar ik ken ook mensen die haar en tanden bleken tijdens zwanger en ook acril nagels doen en niets mis mee nou ja ik zou dat zelf nog steeds niet doen ik wil niet gezondheidsproblemen later met mijn kinderen of iets anders wie weet. Er zijn natuurlijk geen onderzoeken na geweest. Omdat op babys mag je niet testen zeg maar