gisterochtend had ik al een topic gemaakt over dat ik maandag na een 'weke' bmm en licht bloedverlies doorgestuurd was naar het ziekenhuis en hun daar opmerkte dat ik een schimmelinfectie heb. gister wel de hele dag goed pijn en krampen/steken gehad in mijn onderbuik en ik vermoed dat dat gewoon bandenpijn is geweest. Ook nu heb Ik daar nog klein beetje last van Maar sinds vandaag heb ik weer bloed door mijn slijm heen. Het is niet veel maar wel echt duidelijk te zien. Ik vind beetje raar om weer de verloskundige te bellen met dit nieuws aangezien ze maandag alles gecheckt hebben. Maar kan Dit bloed van de infectie zijn? word er namelijk niet wijzer van als ik op internet kijk.
inderdaad even bellen. desnoods om het even mede te delen. mocht er straks iets zijn staat het je dossier. jij maakt je blijkbaar zorgen genoeg om nog een topic te openen en imo is dat genoeg om de vk te bellen die kan je een beetje gerust stellen
Meid gewoon bellen. Als ik het me goed herinner heeft de vkundige dat ook tegen jou gezegd de afgelopen keer. (Stond volgens mij in je post)
Gewoon bellen hoor! IK had bij mijn eerste vanaf week 22 bloedingen. Ene keer heftiger dan de andere. En ik ken het gevoel van niet willen zeuren. Ik deed dat ook niet toen ik al 3 dagen nare buikpijn had. Achteraf gezien bleken dit weeen te zijn! Altijd t zekere voor t onzekere nemen. En goed rust nemen.
Je had zo'n inwendige capsule gebruikt, dus daar zou het bloeden van kunnen zijn, dat hoor je wel vaker. Maar ik zou voor all zekerheid toch je verloskundige bellen hoor. Je weet maar nooit.
hier ook elke dag wel wat slijm met bloed erdoorheen. ik heb een laagliggende placenta. kon hiervan komen, ik moest bij elke kleine bloeding bellen van de gyn. en dat had ik dus gedaan, alles is onderzocht. ook is er met een eendebek naar mijn baarmoeder mond gekeken en hier zag ze aan het einde van de bm mond dat dat snel bloed, hier komt dus steeds dat slijmpje met bloed vandaan. dat wil niet zeggen dat het bij jou ook zo is, dus voel je je er niet goed bij dan gewoon bellen en laat ze anders even naar je baarmoedermond kijken. mij is ook door verloskundige gezegd zolang het niet blijft bloeden of veel is en krampen hoef je je eigenlijk geen zorgen te maken. wel moest ik door dit bloedverlies stoppen met werken (geen zwaar fysiek werk, ik werk in de kinderopvang) hoop dat je hier wat aan hebt