Ik heb ws dinsdag een miskraam gehad. Was toen 5w3d. Ik verloor veel bloed en wat stolsels. Dat werd al snel minder en de volgende dagen tot en met nu alleen bloed bij het afvegen. Nu was mijn hcg dinsdag 4000 en gisteren maar 400, een miskraam dus.Alleen zijn mijn borsten nog steeds pijnlijk en groot, aders op mijn borsten en hals en een mega opgezette buik.. erg tegenstrijdig dus.. en hoelang hou ik dit nog? Wat denken jullie van het verhaal?
Allereerst heel veel sterkte met het verlies van je vruchtje! Als ik het goed begrijp volgt je verloskundige het hcg op door middel van bloedafname? Ik zou zeker ook om de 2 à 3 dagen een zwangerschapstest blijven doen, als die volledig wit is weet je ook dat alle hormonen en dergelijke eruit zijn. Ikzelf heb nog ongeveer 1,5 week last gehad van zwangerschapssymptomen. Pijnlijke borsten en werd toen pas eigenlijk misselijk (had ik tijdens de zwangerschap niet). Mocht je willen praten over je miskraam, we hebben een steungroepje. Als je wilt meepraten laat het me gerust weten.
Allereerst veel sterkte! Mijn miskraam is morgen 2 weken geleden en ben nog steeds erg moe. Ook heb ik nog vaak last van mijn borsten. Dus het kan nog wel een tijdje aanhouden. Het vloeien is bij mij binnen een week gestopt.
Zo wat lang nog zeg.. dat had ik eigenlijk niet verwacht.. Waarom? Waarom duurt die kwelling dan zo lang? Wetende dat je niks meer hebt..
Bij mij een week of 3. Toen had ik ook weer een negatieve test. Ik was ook al een paar kilo aangekomen en die zijn er nog steeds niet af. Kan sommige broeken nog steeds niet aan, heel frustrerend idd. Bij mij is het is morgen 5 weken geleden. Zit ook nog op Mn menstruatie te wachten.
Bij mijn eerste twee miskramen was mijn zwangerschapstest 6 weken er na pas voor het eerst negatief. Dat betekende overigens niet dat ik me 6 weken lang super zwanger voelde gelukkig. Bij de derde miskraam die met een curretage was geëindigd, ging het sneller.
Hier ook zeker een week of 3, maar mijn testen bleven ook heel lang een streepje geven, ook wel 3/4 weken. Ondanks de curretage.
het is heel erg verwarrend..je lichaam kan je zo voor de gek houden! ik zit ook met smart te wachten op mijn menstruatie!