Herkend iemand dit?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Suzanne1982, 11 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Suzanne1982

Suzanne1982 Bekend lid

16 jun 2008
    779
    0
    0
    Midden Nederland
    Hallo meiden,

Sinds een paar dagen krijg ik (vooral 's avonds en 's nachts na het plassen) een stekend gevoel in mijn rechterzij. Ik denk dat het mijn banden zijn die onder druk komen te staan doordat de positie veranderd van mijn baarmoeder omdat mijn blaas dan ineens leeg is, maar ik weet het niet zeker. Verder heb ik geen rare klachten alleen dit. Het is een behoorlijk vervelend gevoel. Als ik een beetje naar rechts hang tijdens het plassen dan gaat het nog wel, maar ik kan niet rechtop blijven zitten.

Herkend iemand dit of heeft iemand een idee wat het (nog meer) kan zijn?

Liefs, Suus

2. Nonnie28

Nonnie28 Actief lid

18 nov 2008
    159
    0
    0
    Woonbegeleider
    Amsterdam
    He,

Als ik jou was zou ik mn urine even laten checken bij de HA. Misschien is het ook wel een blaasontsteking, dat schijn je met plassen ook helemaal niet te hoeven voelen tijdens je zwangerschap.

Gr, Manon

3. Tantan

Tantan Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.103
    0
    0
    Roosendaal
    Ik zou het ook even laten tjekken bij je huisarts!

4. Mariya

Mariya Actief lid

3 jan 2009
    445
    0
    0
    Ik had exact hetzelfde, mn urine laten checken en het bleek een blaasontsteking te zijn!

5. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Ik had het idd ook. bij mij was het wel bandenpijn,maar zou idd je urine laten controleren want blaasontsteking kan in je zwangerschap heel anders aanvoelen.

6. Suzanne1982

Suzanne1982 Bekend lid

16 jun 2008
    779
    0
    0
    Midden Nederland
    Hey meiden!

Bedankt voor jullie reacties! Ik ga dan morgen toch maar even langs de huisarts met een plasje. Beter het zekere voor het onzekere...

Liefs, Suus

7. PetraBlessie

15 sep 2008
    72
    0
    0
    Nagelstyliste
    Bleskensgraaf
    Hoihoi

Ik heb het s morgens altijd na het opstaan en het plassen, soms is het net of ze in je darmen aan het knijpen zijn ofzo. Ik heb er dagen bij dat ik zelfs even krom loop van de pijn. Mijn urine is helemaal top, mijn arts zegt dat het bandenpijn is en dat komt ook door de slaaphouding.

8. Mamalyn

Mamalyn Actief lid

15 okt 2008
    497
    0
    0
    Bij mij is het ook bandenpijn

9. dib

dib Fanatiek lid

11 sep 2007
    2.153
    1
    0
    Nederland
    Hier ook steken door bandenpijn, zeker na het plassen als alles weer een "ander plekje" krijgt.

10. Suzanne1982

Suzanne1982 Bekend lid

16 jun 2008
    779
    0
    0
    Midden Nederland
    Ik denk inderdaad toch aan bandenpijn, aangezien het nu ineens weer over is. Vanaf vannacht heb ik nergens meer last van na het plassen. Alleen nog als ik een bepaalde beweging maak, dus ik denk bijna zeker te weten dat het bij mij bandenpijn is. Ik heb verder ook nergens anders last van gelukkig! Nu heb ik nog nooit in mijn leven blaasontsteking gehad, dus ik weet niet precies hoe dat aanvoelt, maar ik heb nu nergens last meer van. Blaasontsteking gaat volgens mij ook niet vanzelf over....dus ik kijk het nog wel even aan.

Bedankt voor alle reacties!

Liefs, Suus

Deel Deze Pagina