Hallo meiden, Sinds een paar dagen krijg ik (vooral 's avonds en 's nachts na het plassen) een stekend gevoel in mijn rechterzij. Ik denk dat het mijn banden zijn die onder druk komen te staan doordat de positie veranderd van mijn baarmoeder omdat mijn blaas dan ineens leeg is, maar ik weet het niet zeker. Verder heb ik geen rare klachten alleen dit. Het is een behoorlijk vervelend gevoel. Als ik een beetje naar rechts hang tijdens het plassen dan gaat het nog wel, maar ik kan niet rechtop blijven zitten. Herkend iemand dit of heeft iemand een idee wat het (nog meer) kan zijn? Liefs, Suus
He, Als ik jou was zou ik mn urine even laten checken bij de HA. Misschien is het ook wel een blaasontsteking, dat schijn je met plassen ook helemaal niet te hoeven voelen tijdens je zwangerschap. Gr, Manon
Ik had het idd ook. bij mij was het wel bandenpijn,maar zou idd je urine laten controleren want blaasontsteking kan in je zwangerschap heel anders aanvoelen.
Hey meiden! Bedankt voor jullie reacties! Ik ga dan morgen toch maar even langs de huisarts met een plasje. Beter het zekere voor het onzekere... Liefs, Suus
Hoihoi Ik heb het s morgens altijd na het opstaan en het plassen, soms is het net of ze in je darmen aan het knijpen zijn ofzo. Ik heb er dagen bij dat ik zelfs even krom loop van de pijn. Mijn urine is helemaal top, mijn arts zegt dat het bandenpijn is en dat komt ook door de slaaphouding.
Ik denk inderdaad toch aan bandenpijn, aangezien het nu ineens weer over is. Vanaf vannacht heb ik nergens meer last van na het plassen. Alleen nog als ik een bepaalde beweging maak, dus ik denk bijna zeker te weten dat het bij mij bandenpijn is. Ik heb verder ook nergens anders last van gelukkig! Nu heb ik nog nooit in mijn leven blaasontsteking gehad, dus ik weet niet precies hoe dat aanvoelt, maar ik heb nu nergens last meer van. Blaasontsteking gaat volgens mij ook niet vanzelf over....dus ik kijk het nog wel even aan. Bedankt voor alle reacties! Liefs, Suus