Per wanneer zag je de kleur ogen van jouw baby veranderen?? Milan is nu bijna 3 maanden en ben zo benieuwd wat voor kleur ogen hij krijgt.. Hij heeft nu blauwe ogen maar zijn papa heeft bruin en ik groen.. Iemand?
Mijn dochter had na haar geboorte al meteen hele donkere ogen, waardoor je kon zien dat ze donker zouden worden. Er zat om het donker blauw van de iris een randje die bruin/zwart was. Ze heeft inderdaad bruine ogen gekregen, ik heb blauwe ogen en papa bruin/groene ogen.
me zoon heeft ligt bruine ogen. En me dochter gaat de zelfde kant op moet zeggen ze hebben bijde echt van die halfbloed oogjes echt heel mooi. In het begin dacht ik nog misschien blijven ze wel donker blauw maar het is toch donder geworden maar echt prachtig.
Ik ben zelf ook heel benieuwd. Mijn dochtertje heeft donker blauwe ogen en wij (man, ikzelf en zoontje) hebben bruine ogen. Ze zullen dus nog wel verandere maar wanneer!!??
mijn oudste had bij geboorte blauwe ogen en zijn nu nog blauw ( 4 jaar ) en de jongste had bij geboorte donkere ogen en nu zijn bruin. (ruim 1 jaar )
maddox had eerst fel blauwe ogen nu zijn ze donkerblauw/grijs. ben benieuwd of dat ze zo blijven of een andere kleur krijgen. ik heb zelf bruine ogen en papa heeft groene ogen.
Ik ben ook wel benieuwd tot wanneer de kleur nog evt veranderd Casey heeft donkerbruine ogen, manlief ook en ik heb grijs/blauw Mitchell heeft op dit moment grijs/bruin een beetje van alles wat maar ik denk dat hij uiteindelijk ook bruine ogen gaat krijgen
Hier in het begin (donker)blauwe ogen en sinds dat hij een maand of 4 was zijn ze (fel) lichtblauw... erg mooi vind ik !
Ja hoor dat kan ! De kleur van het oog kan in de loop der tijd veranderen. De meeste blanke baby's hebben bij de geboorte blauwe ogen, die later kunnen veranderen in elke kleur. Na het derde levensjaar staat je oogkleur in principe vast. Maar oogkleurverandering komt heel frequent voor, namelijk door contact met zonlicht, net als de huid. Praktisch alle ogen die niet permanent bruin zijn worden bruiner door zonlicht. Zo kan iemand met groene ogen in de zomer veel bruine vlekken ontdekken. Bij blauwe ogen wordt het vaak een lichtbruine ring van bij de pupil (en wordt vaak als een gele ring gezien). In de winter keert de normale kleur terug.
Mijn meisje had bij de geboorte niet echt donker blauwe ogen, maar wel echt diep blauwe ogen. Iedereen dacht dat het wel zou veranderen naar bruin (ik heb blauw/grijze ogen, mijn man bruine!). Maar gelukkig zijn ze mooi blauw gebleven. Niks geen verandering gehad. Ze zijn ook veel mooier blauw als ie van mij. Ik heb echt meer grijzig, maar Kyra heeft echt van die felle blauwe ogen!!
Ik heb weleens gehoord dat ogen veranderen zolang er nog een blauw randje rondom de iris zit. Dusss... Mijn zoontje werd geboren met donkerblauwe oogjes en nu zijn ze groen met ietwat bruin binnenin. Dit kwam trouwens vanaf een maand of 6 dacht ik. Pappa en ik hebben beide groene ogen, ik ook met wat bruin rondom, maar ik heb weer lichter groen dan mn zoontje en pappa...die hebben beiden een donkere oogopslag. Ik vind het een mooie kleur, zeker in combi met zn rode haartjes!
Mijn dochter had de eerste 3 maanden donkerblauwe ogen en die zijn langzaam maar zeker steeds lichter gaan kleuren. Nu heeft ze mooie lichtblauwe ogen en ik ben er helemaal verliefd op
over het algemeen veranderen ogen na 6 maanden niet drastisch meer, ze kunnen iets lichter worden.. Meestal rond 4/6 maanden dat er verandering plaats vind. ik heb groen/grijs/bruine ogen, Collin's vader bruine ogen. En collin heeft Blauw/grijze ogen