6 weken echo leeg vruchtzakje:(

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door Manoes, 14 dec 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Manoes

Manoes Actief lid

16 jul 2015
    339
    0
    16
    Wat lief dat jullie nog aan me denken:)
    Ik heb vanmiddag om 2 uur de echo. Wat duurt zo'n week dan lang zeg! Ik heb er alleen nog steeds geen goed gevoel bij. Nul komma nul zwangersschapssymptomen:( ik vrees het ergste.
    Mochten ze nog steeds een leeg vruchtzakje zien dan wil ik er ook zo snel mogelijk van af. Hopelijk kan ik dan meteen met pillen beginnen. Niet echt een leuk begin van de feestdagen maar ja....in de wetenschap dat je met een leeg vruchtzakje rondloopt is ook niet alles.
    Ik hou jullie op de hoogte. Voor alle anderen die met een soortgelijke situatie rondlopen ook heel veel sterkte!

2. Manoes

Manoes Actief lid

16 jul 2015
    339
    0
    16
    Deer las pas later je berichtje. Wat fijn dat het bij jou uiteindelijk toch goed blijkt te zitten!:) gelukkig maar! Geniet van je zwangerschap:)

3. Nath91

Nath91 Bekend lid

2 jun 2015
    525
    3
    18
    Ass. Filiaalmanager
    Hoi Manous. Als het goed is inmiddels je echo gehad. Hoe is het?

4. Manoes

Manoes Actief lid

16 jul 2015
    339
    0
    16
    Ik heb net de echo gehad en helaas was het niet goed:( helaas was het nog steeds een leeg vruchtzakje. Er is zelfs nog een gynaecoloog bijgewerkt om voor de zekerheid nog een keer te kijken, maar die zei dat het ook leeg was. Ik heb een recept meegekregen voor misolapram en die heb ik direct opgehaald. Eenmaal thuis heb ik 2 tabletten ingebracht. Ik voel nog niks, ben benieuwd wanneer het op gang gaat komen. Helaas dus geen goed nieuws voor mij:(

5. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    He bah wat een rot nieuws! Veel sterkte!

6. Jla80

Jla80 Bekend lid

28 feb 2014
    780
    1
    16
    Ah nee:(. Veel sterkte meid.

7. birds86

birds86 VIP lid

13 mei 2013
    5.305
    2.002
    113
    Vrouw
    Sterkte 😔

8. Manoes

Manoes Actief lid

16 jul 2015
    339
    0
    16
    Dankjulliewel. Ergens is het ook wel een troost dat het een leeg vruchtzakje is en dat er geen embryo inzit. Voor m'n gevoel maakt dat het 'makkelijker'. Maar het blijft natuurlijk rot. Hopelijk is m'n cyclus gauw weer op gang en kunnen we het opnieuw gaan proberen. Voor je gevoel duurt dat nog een eeuwigheid. Als je graag zwanger wilt worden dan wil je het ook direct. Nu moet je weer helemaal opnieuw beginnen en dan is het maar weer afwachten of het lukt....

9. Nath91

Nath91 Bekend lid

2 jun 2015
    525
    3
    18
    Ass. Filiaalmanager
    Potver.. had nog zo liggen duimen voor je..

10. Babilu

Babilu Actief lid

29 mrt 2016
    171
    0
    16
    Wat naar!!! En snap het dat je weer snel door wilt, lastig is dat....

11. Deer

Deer Lid

10 okt 2016
    30
    0
    6
    Aaahw manoes, dat is naar nieuws!! ik hoopte het zo voor je. Heel veel sterkte!
    Ik hoop echt voor je dat je cyclus snel weer op gang komt, zodat je weer opnieuw kunt proberen zwanger te worden. Liefs deer

12. Meissie1001

Meissie1001 Fanatiek lid

6 aug 2013
    1.880
    358
    83
    Vrouw
    Reizen, fotografie
    Breda
    Deer hierboven; ik zie dat jullie morfology ook zo laag was... heftig hé. Heb je veel en goed zwemmende zaadjes moet je wachten tot er en keer een gezonde tussen zit... Gelukkig zijn die er geweest.

Topic starter; wat vreselijk verdrietig voor je. Ik weet hoe dit voelt.
    Heel veel sterkte met verder gaan.
    Kijk naar mijn onderschrift het kan zo maar goed gaan. Ik na miskraam drie meteen weer zwanger en dit gaat goed....
    Kus

13. meisje1977

meisje1977 VIP lid

1 mrt 2013
    8.108
    472
    83
    Jeetje manius heel veel sterkte. Hebben de tabletten al gewerkt?

14. Babilu

Babilu Actief lid

29 mrt 2016
    171
    0
    16
    Pff naar! Ik geb hetzelfde momenteel... Hoe heb jij de tabletten ervaren?

Deel Deze Pagina