Wat lief dat jullie nog aan me denken Ik heb vanmiddag om 2 uur de echo. Wat duurt zo'n week dan lang zeg! Ik heb er alleen nog steeds geen goed gevoel bij. Nul komma nul zwangersschapssymptomen ik vrees het ergste. Mochten ze nog steeds een leeg vruchtzakje zien dan wil ik er ook zo snel mogelijk van af. Hopelijk kan ik dan meteen met pillen beginnen. Niet echt een leuk begin van de feestdagen maar ja....in de wetenschap dat je met een leeg vruchtzakje rondloopt is ook niet alles. Ik hou jullie op de hoogte. Voor alle anderen die met een soortgelijke situatie rondlopen ook heel veel sterkte!
Deer las pas later je berichtje. Wat fijn dat het bij jou uiteindelijk toch goed blijkt te zitten! gelukkig maar! Geniet van je zwangerschap
Ik heb net de echo gehad en helaas was het niet goed helaas was het nog steeds een leeg vruchtzakje. Er is zelfs nog een gynaecoloog bijgewerkt om voor de zekerheid nog een keer te kijken, maar die zei dat het ook leeg was. Ik heb een recept meegekregen voor misolapram en die heb ik direct opgehaald. Eenmaal thuis heb ik 2 tabletten ingebracht. Ik voel nog niks, ben benieuwd wanneer het op gang gaat komen. Helaas dus geen goed nieuws voor mij
Dankjulliewel. Ergens is het ook wel een troost dat het een leeg vruchtzakje is en dat er geen embryo inzit. Voor m'n gevoel maakt dat het 'makkelijker'. Maar het blijft natuurlijk rot. Hopelijk is m'n cyclus gauw weer op gang en kunnen we het opnieuw gaan proberen. Voor je gevoel duurt dat nog een eeuwigheid. Als je graag zwanger wilt worden dan wil je het ook direct. Nu moet je weer helemaal opnieuw beginnen en dan is het maar weer afwachten of het lukt....
Aaahw manoes, dat is naar nieuws!! ik hoopte het zo voor je. Heel veel sterkte! Ik hoop echt voor je dat je cyclus snel weer op gang komt, zodat je weer opnieuw kunt proberen zwanger te worden. Liefs deer
Deer hierboven; ik zie dat jullie morfology ook zo laag was... heftig hé. Heb je veel en goed zwemmende zaadjes moet je wachten tot er en keer een gezonde tussen zit... Gelukkig zijn die er geweest. Topic starter; wat vreselijk verdrietig voor je. Ik weet hoe dit voelt. Heel veel sterkte met verder gaan. Kijk naar mijn onderschrift het kan zo maar goed gaan. Ik na miskraam drie meteen weer zwanger en dit gaat goed.... Kus