Ik mag gelijk om 8 uur dus dat scheelt wel enorm. De reactie van de echoscopiste blijft maar hangen bij mij dus heb gewoon weinig hoop zij zou het toch wel weten? Tuurlijk hoop ik vurig dat ze het fout heeft en dan kan ik haar wel knuffelen! Kortom mijn doel voor morgen de echoscopiste knuffelen
hahaha, dat vind ik een mooi doel! Grappige uitspraak; zij zal het wel weten. Als ik alle verhalen lees die in deze topic zijn geschreven...gelukkig wisten ze het heeeeeeel vaak niet! Neemt niet weg dat ik me indd zou voorbereiden op het ergste, het wordt niet voor niets gezegd. Zodat je er rekening mee houdt en je er mentaal voor zover dat kan je erop kunt voorbereiden. Anders is de klap ook zo hard. Maargoed, je kunt er kort of lang over praten, het blijft afwachten. Gelukkig ben jij al snel aan de beurt
Ja dit keer mag ze het ook fout hebben hoor! Ja maar zij was zo stellig in haar uitspraken. Dit was niet goed echt zag er niet goed uit. Wat een k*t nieuws voor jullie. Maandag mag je terug komen maar .............. ik geloof er niet in. Dus ja heel positief kan ik dan niet blijven Maar goed inderdaad we kunnen er lang en kort over praten maar de echo geeft pas uitslag. Jij moet nog 2 dagen doorkomen sterkte meis zoek lekker wat afleiding!
nee dan is het ook bijna niet mogelijk om positief te blijven, dat snap ik heel goed. Maar ja je erop voorbereiden dat het niet goed gaat en afwachten is het enige wat je kunt doen. Jij alleen nog maar vandaag afwachten.. Ik inderdaad nog 2 dagen..ppfff..duurt lang. Maar ik zoek indd ook voldoende afleiding, ga veel naar mijn paard enzo en dat helpt ook goed Nou jij sterkte vandaag in ieder geval met het doorkomen van de dag!
Dat is wel fijn dat je afleiding hebt bij je paard! Ik zit lekker op de bank met een vermoeide peuter hahaha lekker hangen dus. Hoe laat moet/mag jij dinsdag? Voel jij je verder nog wel zwanger?
dinsdag om 11 uur dus dat is ook redelijk op tijd en hoef ik er dus niet een hele dag op te wachten gelukkig Ik voel me zeker zwanger, heb zere borsten, ben vreselijk moe, af en toe misselijk, metaalsmaak in mijn mond en ik voel het aan mijn buik. En jij dan? Wat heerlijk dat je al een peuter hebt Voor ons zou dit de eerste zijn...
Dat valt ook nog mee ja 11 uur, ik heb een opgezette buik, zere borsten en zo moe! Ja het is erg fijn om al een peuter rond te hebben lopen en zo lekker eigenwijs. Lang getwijfeld ook aan een 2de want hij is zo makkelijk en leuk in de omgang stel dat een tweede totaal anders is maar goed daar ben je ook zelf bij vinden wij nu. En wij hopen dat de 2de net zo gelukkig wordt als onze eerste! Een eerste is zo spannend hahaha je wordt dan voor het eerst moeder die shock heb ik al doorgemaakt
Helaas niet goed vruchtzakje was wel iets gegroeit maar niet genoeg voor een week en als helemaal geen vruchtje te zien. Vk overlegt nu met het ziekenhuis en zal daarheen moeten en dan of pillen of curretage. Ze zal straks terug bellen en dan weet ik meer. Maar nu ben ik gewoon even op......
oooohhh neeeeeee....dat meeeeeeeeeen je niet!?!? Vreselijk zeg Sorry!!! Wel raar vind ik dat het vruchtje wel gegroeid is..of is dat niet raar? Ik wens je uiteraard heel erg veel sterkte toe en doe rustig aan!
Het vruchtzakje was wel iets gegroeit maar zo weinig dat het echt niet goed is. Om half 2 mag ik naar het ziekenhuis en die gaan verder een plan maken.
oohh ok duidelijk. bah bah bah wat vreselijk. Je enige troost is dat het toch niet goed was, daarom groeit het niet door en zal je lichaam het uiteindelijk afstoten dus dan is het ook maar beter zo. Daar denk ik tenminste steeds aan om mezelf te "troosten". Maar ja, je ziet het zo graag anders he... Nou dikke knuffel van mij en sterkte nogmaals! Ook zo in het ziekenhuis!
hey Ikzelf. ik lees graag even mee hier, want hier exact het zelfde verhaal. Ik dacht(denk) zefl 7 weken te zijn, 13 mei posi zwangerchaps test met indicator 1 a 2 weken. 20 mei weer een cb indicator gaf aan 3+ 23 mei een echo gaf an 4,3 vruchtzak + dooier te zien (bij de gyn inwendig) 27 mei een echo gaf aan 5 weken vruchtzak was verdubbeld kwa grote(bij een echobureau uitwendig) 3 juni een echo gaf aan 5 weken vruchtzak met een vruchtje met een witte stip dat knipperde(bij de vk inwendig) De vk twijfelde of dat het hartje was en zei dat k pas 5 weken was. dus hoe het nou zit geen idee maar ik ben van mening dat de vk wat verkeerds heeft gedaan!! Aangezien er duidelijk verschil was met de echo van een week geleden daar zag je niet op. nu zag je een soort van een ring met een witte stip en dat knipperde!! Ik moet donderdag weer en zal je dan laten horen hoe het afloopt. Ik weet zeker dat ik afgelopen vrijdag wel degelijk het hartje gezien heb!! Maar we wachten nog even af. Maar laat de moed niet zakken hoor, bij een vriendin van me zeiden ze ook dat het niet goed was en die kwam 2 weken later terug en zag een mooi knipperlichtje!!! deze echo die ik erbij gedaan heb is van 4 weken 3 dagen volgens de berekening van de gyn!!
Ik vind eigenlijk dat je niks hebt aanzo een vroege echo! Je word er denk alleen maar onzeker van!! Elk lichaam is verschillend en elk beebje ook!! Ze groeien op het niveau wat ze zelf aankunnen.. Al die afmetingen en tellingen is allemaal gemiddeld van 10000 echo's
Heej ilona, hoe is het nu met je? Denk aan je hoor Wat vervelend mamavand...ben benieuwd hoe het bij jou afloopt. En nee het is niet raar dat het wel door groeide..had het alleen verkeerd gelezen
Dat is waar, maar als er dan weer na 2 weken niks veranderd is kan je met 8 wk al wel voor curettage, ipv met 10 wk. Ik vind dat ze me te lang hebben laten wachten, ik had ovu testen dus ik wist precies wanneer de eisprong was, maar ik moest toch 2 weken wachten, terwijl het gewoon niet goed is als met 8 weken geen hartje te zien is, terwijl er bij de meesten met 6 wk al wat te zien is..
@ikzelf ik duim voor jou morgen hoor voor een geweldig mooie echo! Ik ga morgen al naar het ziekenhuis voor curretage pffff zie daar best tegenop. Om kwart voor 2 moet ik er zijn en kwart voor 4 pas aan de beurt en dan vanaf 7 uur op een beschuitje met jam hmmmm verheug mij er nu al op. Hoop dat de curretage mee valt en ik snel weer thuis ben. Maar eerst in de ochtend mijn duimen laten draaien succes morgen!
Dank je wel ilona!!! Ik wens jou en je partner morgen ook heeeeel veel sterkte!! Het is uiteraard vreselijk maar je kunt hierna wel weer verder...proberen je leven weer op te pakken..je moet natuurlijk ook wel voor je kleintje!! Maar dat neemt niet weg dat je veel sterkte goed kunt gebruiken Ik moet eerlijk zeggen dat ik morgen niet zo goed heen durf..met lood in mijn schoenen gaan we heen ik wil niet van mijn angstige roze wolk af en vrees dat dat morgen wel gaat gebeuren vind het ook onzettend eng als ik denk aan wat er gaat gebeuren als de echo niet goed is Helaas moet ik er gewoon aan geloven..mijn vriend ziet het wel heel positief in..hij heeft er alle vertrouwen in. Uiteraard hopen dat zijn gevoel klopt Nou ilona, sterkte!!! Ik denk aan je!!