Helaas slecht nieuws De miskraam zit er helaas aan te komen, vruchtzakje was wel gegroeid maar is zo goed als leeg helaas. Gelukkig was ik er enigzins op voorbereid maar de klap blijft hard. Helemaal omdat ik er toch wel een heel positief gevoel over had Kortom zwaar verdrietig en afwachten wat er komen gaat... Hopelijk valt het bij jou mee vandaag Ilona, duim voor je!
ogghhh meid, wens je heel veel strekte, en hoop dat je het zelfde geluk als mij mag hebben en dat je snel weer zwanger mag wrden. Helaas had ik net bij mijn toilet bezoek ook weer wat roze slijm verlies. we wachten af en laat jullie donderdag weten hie de echo afgelopen is!!
Oh gatsie wat vervelend zeg.. Ik had toch echt voor je gehoopt dat er meer positief nieuw uit zou komen en dat uit eindelijk het toch goed af zou lopen. Maar helaas.. Wat ontzettend naar zeg. Heel veel sterkte hiermee(K)
dank jullie wel voor de lieve berichten ik zal nu een zware tijd tegemoet gaan maar ik hoop als wij dit achter de rug hebben dat we dan indd weer snel zwanger mogen worden en dat het dan wel goed gaat!!
He meid, wat enorm naar. Ik had het zo anders voor je gehoopt, zeker omdat het echt nog alle kanten op kon. Helaas is het kwartje op zn verkeerde kant gerold... Wat ik me van mezelf kan herinneren was dat ik dacht: OK, als het niet goed zit, dan maar zo snel mogelijk de echte miskraam, dan kunnen we weer verder. Het voelt raar om je dat toe te wensen, maar hopelijk begrijp je wat ik bedoel. Heel veel sterkte de komende tijd!!!
Succes! Ik kan mij voorstellen hoe moeilijk en zwaar dit voor jullie moet zijn! Ik hoop dat jullie snel weer zwanger zijn van een plakbeeb en deze miskraam een mooi plekje in jullie hart kunnen geven!
idd het is wel vervelend, ik zal echt blij zijn als ik donderdag voor me echo kanQ!!!! hopen en duimen dat is alles wat ik nu kan doen. het is alleen raar want ik had het alleen nadat ik gedrukt had daarna weer helemaal niets. en wie weet hoort het wel gewoon bij mij, bij mijn zoontje had ik dit namelijk ook alleen pas vanaf 30 weken. nou we wachten af!!!
Ik heb ook wat licht bloedverlies gehad en heb het soms nog. Mijn vlos zegt dat als ik er gee buikpijn bij krijg ik me niet zon zorgen moet maken.. Misschien is je baarmoedermond bij deze zwangerschap gewoon wat gevoeliger. Ik ga voor je duimen
@ikzelf wat vreselijk meis! Helaas was het ons nu niet gegund. Ik ben om half 4 naar de ok gegaan en werd huilend wakker zo verdrietig was ik. Gelukkig snel naar mijn man en even flink gehuild daarna was het goed en naast wat bloedverlies viel het mij zoooooo mee. Geen pijn of iets en nu kan ik het gaan afsluiten dat wachten is zo vreselijk. Nu alweer een poosje thuis en even rustig aandoen. hele dikke knuffel voor jou!!!!
ilona, dat kan nog wel komen he. In het ziekenhuis vertelde ze me niets daarover, maar een halve week na curettage heb ik 2 dagen weeenpijn gehad (erger dan ongipijn). Ook verloor ik hele stolsels. Gyn na 2 dagen gebeld: was allemaal normaal. Fijn dat dat van te voren gezegd was NOT! Ik ben wel voor vroege echo... Bij mij zagen ze pas een lege vruchtzak met 10 weken! Hadden ze al een maand eerder kunnen zien. Lichaam hield alles mooi in stand en nog geen tekenen van afstoten, dus gelijk gecuretteerd... Gelukkig krijg ik nu een echo met 6 weken als ik weer zwanger raak. Ik zie in dit topic dat je dan nog in onzekerheid kan zitten, maar dat je dan wel IETS weet en dat je je ergens op voor kan bereiden... (helaas) sterkte meiden!
Wat fijn ilona dat het meeviel. Hoop dat je het een goede plek kunt geven en straks weer verder kunt gaan Spannend hoor mamavand...ik hoop zo dat het goed gaat Verder wil ik iedereen weer bedanken voor de lieve berichtjes Het is voor mij nu een kwestie van wachten en ik hoop dat ik dat kan volhouden. Helemaal omdat ik eerlijk gezegd hoop blijf houden zolang er geen bloedverlies is. Ik kan me gewoon echt niet voorstellen dat het mis is. Ik zou nu waarschijnlijk nog maar 6 weken zijn. Ben volgens eigen berekening 7 weken maar de gyn zei vorige week dat het niet langer kan zijn dan 5 weken. Ze dacht toen wel een vruchtje te zien maar wist het niet zeker. Nu een week later, 6 weken dan dus miss wel een gegroeide vruchtzak maar dus niks erin te zien. De gyn is zeker van een miskraam. Op "aandringen" van mij vertelde ze dat er nog een kans bestaat van 0,001%. Dat is natuurlijk niks en weet daarom ook dat ik wel een miskraam zal krijgen maar mijn gevoel zegt wat anders en ik heb ook verhalen gelezen over lege vruchtzakjes met 7 weken en daarna toch nog een vruchtje te zien met hartactie....zou het dan toch nog wel kunnen??? Liefs van een wanhopige ikzelf
Wonderen bestaan, mar hou wel rekening met de werkelijkheid. Anders is de klap misschien staks nog wel extra zwaar. Je gyn heeft er voor geleerd, dus het klinkt misschien hard, maar ik denk dat je daar wel op kan vertrouwen... Sterkte!
ikze;f natuurlijk is dat mogelijk ik heb dat ook al een par keer gehoord of gelezen dat de gyn het toch fout heeft maar idd bereid je maar voor op het ergste want anders word de klap misschien nog groter. ik moet zeggen dat op het moment dat ik een nega test had dat voor mij echt een teken was dat ik niet meer zwanger was terwijl ik al bloedverlies had, heb toen ook heel erg gehuild!!! omdat ik hoop bleef houden omdat je toch hoort van meiden me bloedverlies waar het toch goed gaat@!@@ ik kan alleen maar zeggen bereid je voor en ik wil je heel veel sterkte wensen!! heel veel liefs cynthia
Dank je wel Cynthia en Merah, ik doe mijn best om me erop voor te bereiden. Ik weet natuurlijk niet hoe het is dus het blijft me doodsbang maken maar als zoveel vrouwen het kunnen doorstaan hoop ik dat ik dat ook kan
OOOO nee ikzelf, het is je niet gegund sterkte meid. Ik heb hetzelfde meegemaakt mijn eerste 2 mk waren ook lege vruchtzakken. Mijn eerste kwam pas met 11 wk zonder ook maar een druppel bloedverlies. De 2e zelfde verhaal toen ben ik geholpen onder plaatselijke verdoving. Is prima te doen hoor. De laatste 2 heb ik eerst pillen gehad maar daar reageer ik zo sterk dat ik die niet meer mag nemen en moest toch nog geholpen worden.Bij de laatste 2 helemaal niet verdoofd en zelfs dat is goed te doen. Echt waar als ik dat kan doorstaan kan jij het ook. Hoop voor je dat het snel uit zichzelf komt. Veel liefs snelly