Wij hebben vandaag een echo gehad. Het bleek een jongen. Toch heb ik twijfels. Willen jullie eens mee kijken. Ze zij nog hij heeft wel een erg groot piemeltje. Maar is dit niet gewoon wat anders ?
Ik lijk twee streepjes te zien kan bij een meid maar ook jongen horen dacht ik..verder kan ik er niet veel uithalen Maar als ik naar die streepjes kijk zie ik de echo van me dochter voor me maar die had er een mini streepje tussen zitten net Iets erboven en zo heb ik ook wel echo's gezien zonder een mini streepje op waar te nemen Aan mij heb je niet veel 😋
Ik zie op deze foto helemaal niks. Wij hebben bij alle 3 de boys een geslachtsbepaling gehad tussen de 15 en 16 weken, en op alle 3 zeer duidelijk een jongetje, dat ging echt geen meisje meer worden . Zeer duidelijk piemels en balletjes gezien. Heb je het op beeld wel heel duidelijk gezien, dan zou ik daar vanuit gaan.
Ik heb eerst naar je echo foto gekeken alvorens ik je tekst ging lezen. En eerst wat ik dacht te zien was een meisje. Ook door die 2strepen Maar het word spannen tot de 20 weken echo dan weet je het zeker. Bij mij zei ze ook met 16 weken dat het een jongen was, maar dat bleek zeker niet met de 20 weken echo haha. Heb nu een dochter!