Morgen heb ik de 20 wk echo ben dan 19 weken Nu vraag ik me af of we dan wel genoeg kunnen zien? Ben wat onzeker ineens
Ja hoor, geen probleem Ik krijg hem bijv pas bij 21 weken Het hoeft niet perse in de 20e week maar mag ook iets daarvoor/daarna
Inderdaad vroeg, maar het is ook maar net wanneer ze plek hebben he. Ik zou wel met je willen ruilen hoor.
ik met 19+4, afspraak stond eigenlijk gepland met 21+4 maar de gyn vond dat rijkelijk laat. als er, in het ergste geval, iets mis zou zijn en verder onderzoek nodig, was ik al gauw de 24 wkn voorbij wat van invloed is op het eventueel beëindigen van de zwangerschap dus tussen 19 en 21 wkn is normaal
Bij mij wordt sowieso 19 wkn aangeraden omdat ik slank ben. dus het kan ook met je postuur te maken. Hoe slanker hoe beter eerder, dus rond 19 wkn en hoe voller hoe later dan evt 21 wkn max. Ze zeiden bij mij dat ze met 19 wkn alles net iets beter kunnen zien.
Hier wordt ie standaard bij 19 weken gedaan, liefst op precies 19 weken. De 20-wekenecho moet volgens richtlijnen iig tussen 18 en 22 weken plaatsvinden, meen ik. Dus ja: ze kunnen ECHT genoeg zien dan hoor Je kindje verandert niet tussen 19 en 20 weken ineens van nog-niet-te-onderzoeken naar alle-afwijkingen-ineens-wel-zichtbaar....
Echo was super!! Het mooiste wat ik ooit heb gezien endan ook nog in mn eigen buik! Heb hem op dvd en vanmiddag al 2 x gezien.