panty

Discussion in 'Zwangerschap' started by tweeling, Nov 14, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. tweeling

tweeling Fanatiek lid

Sep 9, 2006
    3,579
    0
    0
    mama van 2 meiden!
    ik heb een paar rokken maar geen panty...
    nu heb ik al een aardige buik en zo'n stiek zit dan ook echt niet lekker op mijn buik.
    je hebt ook van die pantys tot je bovenbeen maar die zie je als ik zit en vind ze niet fijn zitten eigenlijk...

missien iemand een tip of oplossing? ;)

2. Deurtje

Deurtje Fanatiek lid

May 8, 2008
    4,332
    0
    0
    Wat dacht je van een zwangerschapspanty of maillot ;) Die zitten over je buik heen, zit heerlijk.
    Je kunt ze oa kopen bij de Hennes: www.hm.com, maar je hebt ze ook van Mamalicious en andere merken. Op www.bellyfashion.nl verkopen ze ze volgens mij ook.

3. tweeling

tweeling Fanatiek lid

Sep 9, 2006
    3,579
    0
    0
    mama van 2 meiden!
    ga weg! bestaan die dingen echt :confused:

whoehoe ga meteen even kijken!
    thanx!

4. Lisabeth

Lisabeth Bekend lid

Jul 15, 2008
    564
    0
    0
    Ik heb m'n panty gewoon 4 maten te groot gekocht, komt net onder m'n borsten en zit ook goed.

5. Deurtje

Deurtje Fanatiek lid

May 8, 2008
    4,332
    0
    0
    Hahaha, yep! Je kunt het zo gek niet bedenken of het bestaat :D
    Ik vind ze echt ideaal, draag bijna altijd een rokje namelijk, dus panty's en maillots zijn hier onmisbaar! Die van de Hennes zijn volgens mij het goedkoopst en zitten erg lekker.

6. zogelukkig

zogelukkig Niet meer actief

Wat dacht je van de Hema? Die heeft ook speciale positiepanty's met extra veel buikruimte. Tip: koop wel een maat groter dan je gewend bent! Ik heb er een hekel aan, draag liever leggings, hebben ze ook in positie.

7. raspberry

raspberry Niet meer actief

Ik kocht sowieso altijd m'n panty's al twee maten groter en heb ze heel lang dus nog ruim over m'n buik kunnen trekken. Momenteel zit me dat te strak en trek ik ze aan tot onder aan m'n buik. Gaat heel prima...
    Met leggings trouwens hetzelfde, wel in eigen maat, maar ook gewoon tot onder aan m'n buik.

8. Arevinol

Arevinol VIP lid

Oct 7, 2007
    7,759
    3
    0
    mama!
    Whahahaa! Ik dacht dat je een grapje maakte :)

Ik moet zeggen dat ik ze niet allemaal even lekker vind zitten. Ik heb vaak liever niet dat de bovenste rand op mijn buik zit, dus ga ze dan omslaan. Dan kun je idd beter een gewone kopen, die een paar maten groter is...

9. Deurtje

Deurtje Fanatiek lid

May 8, 2008
    4,332
    0
    0
    Ik heb er eentje van Noppies en die vind ik ook niet lekker zitten, toch te strak en idd te laag bij mn buik. Over die van de Hennes en Mamalicious ben ik dus wel erg tevreden, die zitten wel hoog genoeg (in mijn normale maat), die komen echt goed over mn buik heen. Heb er ook 2 van Hudson, gekocht bij de Prenatal, maar daar zitten weer 2 naden aan de achterkant en dat zit niet lekker op mn billen ;)

@ zogelukkig, bij de hema heb ik nog nooit positiepanty's gezien? Kan ze online ook niet vinden?

10. tweeling

tweeling Fanatiek lid

Sep 9, 2006
    3,579
    0
    0
    mama van 2 meiden!
    nee ik maakte geen grapje, ik durfde niet om zwangerschapspantyw te vragen omdat ik dacht dat juist jullie me dan uit zouden lachen hahaha

onder mn buik rollen lijkt me helemaal niks!
    hij moet echt zoals een positiebroek zitten over je buik dus!

doen die van hema dat daar kan ik ze tenminste nog ruilen!

11. Ons Kleintje

Ons Kleintje Niet meer actief

ja er zijn speciale zwangerschapspantys te koop, ik heb die van mij gekocht bij Future Maman in Almere. die zit perfect,
    heb die bij hema nooit gezien, ik zal gauw gaan kijken!
    die van miss etam zwangerschapsmalliots daarvan vond ik de benen veel te kort. zat niet mooi.

12. Puck70

Puck70 Bekend lid

Jan 6, 2008
    759
    0
    0
    Ik droeg altijd al kousen. En toen ik zwanger was heb ik stay-up kousen gedragen. Lekker niks om je buik en nog sexy ook.

13. zogelukkig

Ik kwam er van de week pas achter, ze hangen dus niet bij de gewone panties, maar tegenover de sjaals en wanten! Daar hing dus ook het zwangerschapsondergoed, dat hangt dus ook niet bij de gewone bh's en onderbroeken! Ik vond het ook een rare plek, maar dit is een kleine Hema en ze hebben het dus wel. Anders even vragen bij de Klantenservice? Ik vind het altijd erg prettig van de Hema dat je alles terug kunt brengen!

14. Nataly

Nataly Actief lid

Jul 4, 2006
    409
    0
    0
    Hengelo (ov)
    Ik heb ze bij de H&M gekocht, panty's en leggings en die leggings zijn lekker dik en niet duur. 2 paar voor €8.-.

Veel liefs
    Nataly

15. cupcakes

cupcakes Fanatiek lid

Sep 28, 2006
    2,574
    4
    38
    Midden van NL
    Ik koop gewoon een grote maat panty met een tussenstuk, dus met dubbele naad. En ipv die dubbele naad op je kont te hebben draai ik ze om, dus een dubbele naad op je buik, zit prima en tenminste niet zo duur.

Ik had bij mn vorige zwangerschap ook een legging van mamalicious gekocht maar dat was ook gewoon met dubbele naad, dus kun je ze net zo goed goedkoper kopen.

16. tassie

tassie Fanatiek lid

Mar 23, 2006
    1,888
    0
    36
    Miss Etam verkoopt ze ook, ook leggings. Bij de positiemode.

17. crisje

crisje Fanatiek lid

Aug 5, 2006
    2,974
    1
    0
    brabant
    DIe van H&M ken ik niet, van de week eens kijken.
    Ik heb een legging van Mamalicious, zit heerlijk.
    Ben trouwens geen pantyfan, zit altijd zo vervelend in mn kruis.

18. tweeling

tweeling Fanatiek lid

Sep 9, 2006
    3,579
    0
    0
    mama van 2 meiden!
    na ben gister geweest voor een maillot...

bij prenatal 19,95 zat overigens heerlijk maar vond dat echt te duur...
    bij miss etam 7,95 zit voor geen meter en heeft zon lelijke grijze glim streep in het licht :cry: dus nu heb ik nog niks...

19. Deurtje

Deurtje Fanatiek lid

May 8, 2008
    4,332
    0
    0
    Toch naar de hennes?

20. zogelukkig

Ik ben trouwens flink abuis geweest, want de Hema verkoopt GEEN positiepanties, wel leggings! Ik zag het plaatje en dacht dat het een panty was, maar dus alleen leggings!
    Ik kocht voordat ik zwanger was panties en maillots al 3 maten groter, maar oh, wat een ondingen in je kruis en die naad bij de tenen, bah!
    Iedereen draagt tegenwoordig leggings onder en rokje, ik vind het mooi staan hoor!

Share This Page