Eerste vroege echo wat nu

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door Liaannee, 11 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Liaannee

    Liaannee Lid

    17 jul 2014
    35
    0
    6
    Hoi meiden

    Ik heb vandaag mijn vroege echo gehad met 5 weken en 3 dagen
    Vanwege dat ik van de week erge last had van de rechter kant in me onderbuik
    De verloskundige wilde weten waar het zich op het moment bevond.

    het zit gelukkig goed in me baarmoeder,:)
    Er was een vruchtzakje te zien en een dooierzakje ze zeiden voor deze week het positief was alleen konden ze verder nog niks zien of er wat in zat over 2 weken moet ik terug komen om te kijken of er dan wel wat te zien is.

    Dit is mijn eerste zwangerschap en ben erg onzeker en het spookt van alles door me af of het allemaal wel goed gaat enzo
    Nu krijg ik dit er ook nog bij 2 lange weken en ik weet dat er niet veel aan te doen valt hoor:(
    Maar vroeg me af wie dit nog meer hebben mee gemaakt en wat jullie ervaringen zijn hierin? En hoe jullie er ovérdachten?

    Bedankt alvast

    [​IMG]
     
  2. Ligero

    Ligero VIP lid

    1 aug 2011
    6.805
    1.516
    113
    Je hebt een goede echo gehad voor dat termijn hoor.
    Had afgelopen maandag ook een echo gehad, was toen ongeveer 5 weken en was alleen een vruchtzakje te zien (ook controle of het geen bbz was) en de gyn was hartstikke tevreden voor het termijn.
    Moet de 20e terugkomen.

    Je kunt niks anders doen dan wachten (helaas). Druk maken heeft geen zin en je kunt niks doen om een eventuele miskraam tegen te houden of te voorkomen. Dus sit down and relax...voor nu ziet het er goed uit en zo lang het goed is moet je genieten! Zorgen maken kun je altijd nog ;)
     
  3. Liaannee

    Liaannee Lid

    17 jul 2014
    35
    0
    6
    Oké bedankt voor je reactie,geloof dat ze bij mij daar niet naar hebben gekeken
    Hoort er dan bij ook geen dooierzakje bij te zitten of komt dat nog?
    Omdat ze dat bij mij wel zagen heb geen idee hoor
    Hahaha ja helaas 2weken wachten zit niks anders op
    Ga er maar vanuit dat goed komt en dat ik over2weken meer zien
    Jij ook verder succes en hopen dat alles goed gaat :):)
     
  4. bllondiie

    bllondiie Niet meer actief

    Klinkt als een goede echo hoor, mijn eerste echo was ook precies dit, was toen precies 6 weken, na heel veel moeite leek ze een vruchtje te zien,maar was niet zeker.. week later terug en was een duidelijk vruchtje met hartslag te zien :)
     
  5. godblessed

    godblessed Bekend lid

    11 mei 2014
    741
    0
    0
    studeren
    Gelderland
    Hey meid dat is een prima echo zo zag mijne er ook uit heb in die periode 3 keer eentje gehad zonder wat te zien en erna opeens rond 7,5 8 weken was er een inie minie babytje met een kloppend hartje..Mijn verloskundige die ik bij de eerste echo had was erg lomp en zei ga maar vanuit dat kans is op miskraam maar toen sprak ik andere verloskundige en die zeiden nee het is heel normaal je word daar wel onzeker door natuurlijk maar ging googlen en was gewoon normaal en ja hoor nu alweer 30 weken zwanger :) .Probeer jezelf een beetje bezig te houden zo gaat de tijd sneller heb dat toen ook gedaan leuke dingetjes geplannend anders werd ik helemaal gek
     

Deel Deze Pagina