Icsi zwangerschap VS normale zwangerschap

Discussion in 'Onderzoeken en echo's' started by Pindakoek, Feb 7, 2016.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Pindakoek

Pindakoek Fanatiek lid

Feb 11, 2010
    3,502
    0
    36
    Almere
    Ik ben spontaan zwanger geworden na een icsi zwangerschap, kans erop was maar 6%...ben super blij maar ook best ongerust/zenuwachtig!!

Weet iemand of ik nu voor extra controle naar ziekenhuis/verloskundige moet komen gezien ww als paar medisch zijn? Of is het anders nu er spontaan een zwangerschap is ontstaan?

2. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

May 10, 2012
    6,606
    57
    48
    Ik ben nu ook 'zomaar' spontaan zwanger, terwijl de eerste met IUI is gekomen. Nu geen extra controles, intake bij de gyn stond al maar was dus eerder spontaan zwanger. Ik had contact opgenomen met de gyn, maar ik kon meteen door naar de vk.

Ik zou ook gewoon even contact opnemen. Misschien wil de gyn of vk sowieso wel een vroege echo maken.
    Ik heb nu ook gewoon een echo met 7 en 9 weken gehad, dat vond ik wel erg prettig.

3. Pindakoek

Pindakoek Fanatiek lid

Feb 11, 2010
    3,502
    0
    36
    Almere
    Gefeliciteerd en bedankt voor de reactie! Ik ga van de week dan even bellen :)

4. mama201

mama201 Bekend lid

Feb 25, 2015
    973
    1
    16
    Geen ervaring mee maar gefeliciteerd wat super

Zou gewoon bellen morgen dan hoor je vanzelf

5. femkes

femkes VIP lid

Jul 24, 2007
    9,088
    10,382
    113
    Jullie waren medisch wat betreft zwanger worden, nu je zwanger bent, ben je niet meer medisch. Behalve als er een specifiek risico is en dat haal ik niet uit je verhaal. Je kan altijd even contact opnemen met het ziekenhuis, maar houd er rekening mee dat ze je terugverwijzen naar de vk.

Heel erg gefeliciteerd trouwens, hopelijk gewoon lekker een zwangerschap volgens de boekjes!

6. harlene2014

harlene2014 Fanatiek lid

May 23, 2014
    3,426
    920
    113
    Haaglanden
    wauw gefeliciteerd! volgens mij ben je nu niet medisch en kan je naar een verloskundige?
    je kan voor de zekerheid de arts bellen waar jullie onder behandeling stonden?

7. Kaila

Kaila Fanatiek lid

Mar 7, 2014
    1,593
    215
    63
    Maar wacht effe hoor, ben je medisch dan, wanneer je zwanger bent geworden via ICSI? Nee toch?

8. Ennetje

Ennetje Actief lid

Aug 19, 2013
    335
    0
    16
    Hier zwanger via icsi en dan ben je net zoals een 'gewone' zwangere hoor. Dus geen extra controles ;) Hooguit de 20-weken-echo GUO. Maar dat zal nu niet van toepassing zijn.

Share This Page