ik had met 7 weken ook een echo en toen zag je idd een kloppend hartje.. en nu moet ik dinsdag weer voor me 2 de echo erg spannend allemaal.
ik had mijn 1e echo ook zo rond de 7 weken.... en er was niks te zien..... met 10 weken weer een inwendige echo....toen was er wel wat te zien....ook een kloppend hartje...
Wat grappig, ik had precies hetzelfde. Bij ongeveer 6 weken een echo omdat ik heel veel bloedverlies had, ook alleen een vruchtzakje en 2 weken later een echo met hartactie (achteraf bleek dus dat ik bij de eerste echo ongeveer 5 weken en 4 dagen was) Bij mij is het nog steeds spannend natuurlijk voor mij, maar volgens de verloskudige heb ik een normale zwangerschap en ik mocht pas over 4,5 week terug komen (duurt wel lang hoor . Na mijn eerste echo heb ik gewoon 3 dagen lang gebloed . Maar goed: Ik zou een echo bij 7 weken nemen, hierbij heb je toch een grotere kans een hartactie te zien. Bij mij was dus alleen een vruchtzakje te zien bij de eerste, en dan zit je toch in spanning totdat je er weer heen mag. Ik had me er zelfs bij neergelegd dat het mis was ivm het bloeden.... bij de 2e echo kwamen dan ook de traantjes
Da's toevallig, ik moet 17 december ook voor een echo. Waarschijnlijk ben ik dan tussen de 7 en 8 weken zwanger, dus het zal een inwendige echo worden. Ik verwacht dan zeker een hartje te zien (kan al vanaf 6w2d) Groet van Kiki en jij ook succes.
hoi vaak is het toch wel tot 10 weken inwendig en als je een verdikte buikwand hebt helemaal. de voorkeur ligt inderdaad bij 7 a 8 weken dan is het best te zien hoe en wat daarvoor is het nog niet heel duidelijk. maar als je onzeker bent dan geef je dat maar aan dan moeten ze je een keer vaker laten komen om te kijken. succes miriam
Ik ben gisteren naar de VK geweest voor een echo omdat ze twijfelden over hoe lang ik zwanger zou zijn. Bij de uitwendige kon ze niks vinden en vroeg ze of ik zeker wist of ik zwanger ben. Toen inwendige echo waarbij vruchtzakje te zien was met een wit stipje erin (dooiertje?) Gelukkig dus allemaal wel goed. Ik ben er wel enorm van geschrokken en de hele dag wat huilerig geweest. Nu op 15 jan weer terugkomen. Wat een end weg....