Test België standaard op alle nevenbevindingen? En weet iemand dichtstbijzijnde locatie tov NL waar je het kan laten testen? Ik heb gekeken naar UZA Antwerpen maar laat dit nu net het ziekenhuis zijn waar Corona patiënten worden opgevangen. Dat vind ik best spannend nu ik zwanger ben, of is dat overdreven?
In nederland kan je ook gewoon laten testen op neven bevindingen. Wat is de reden dat je naar België wilt?
In België vragen ze of je wil laten testen op nevenbevindingen. Dus als je dat niet wil, kan je dat gewoon zeggen!
Dank! Ik had gebeld en mij werd verteld dat zij geen onderscheid maken tussen de test met nevenbevindingen en zonder. Het was mij nog onduidelijk of het dus standaard met nevenbevindingen is.
Gendia heeft ook afname locaties in Nederland. Ik heb het destijds via hen gedaan omdat de NIPT in 2016 nog niet in Nederland voor iedereen beschikbaar was. http://www.downsyndromenipt.info/afnamecentra/
Het is inderdaad een flink bedrag alhoewel we in Nederland 175 plus 35 (extra echo) kwijt zouden zijn. Gent zou een optie kunnen zijn!
Dit is helemaal een mooie tussenoplossing. Dan laat je dus bloed afnemen bij een verloskundige? Lees ik dat goed?
Wat handig. Ik heb gevraagd wat de kosten daarvan zijn. Ik ben benieuwd! Nogmaals dank voor deze tip!