6 weken en 2 dagen, maar niks te zien

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door m2b, 8 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Crazycat

Crazycat VIP lid

21 nov 2009
    8.849
    1
    36
    belgie
    Toevalig heb ik vandaag hetzelfde meegemaakt
    Ik ben erg onrustig erdoor.
    Ik heb een uitwendige en inwendige eho gehad
    Tis dat ik via mobiel geen foto kan plaatsen .
    Maar mijn bm is gekanteld .
    En ze zag ook.niets!!!!
    Ze dacht in een flits een boontje te zien !...
    Mijn bm.zag er wel naar uit.naar een zwangerschap
    Ik mag pas over 3 weken terug! .. :(

2. m2b

m2b Actief lid

8 okt 2012
    182
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb nu dus wel het idee dat het gewoon kan hoor. Het is gewoon te vroeg en de apparatuur is gewoon wel anders dan in het ziekenhuis bijv. Had de vk gezegd waarom je pas over 3 weken terug mag komen?

3. Crazycat

Crazycat VIP lid

21 nov 2009
    8.849
    1
    36
    belgie
    Geen idee ...

4. Nicci1982

Nicci1982 Niet meer actief

Hier gisteren een echo gehad met 6+3. Hij was uitwendig en duidelijk een dooierzak met een beeb erin. Als ik goed stil lag was er zelfs een hartje te zien. Vind het dus wel gek als je nog niets kunt zien. Maar je zou ook minder ver kunnen zijn! Mijn laatste ongi was 12-8, mijn ei was dus ook ineens veel later. Dit wist ik al door temperaturen.

5. minimeee

minimeee Actief lid

12 jun 2012
    262
    1
    0
    Medewerker sociaal juridische dienstverlening
    Ik zou me als ik jullie was niet te druk maken.

Bij iedereen is het weer anders. En misschien ligt het inderdaad aan gekantelde bm of de apparatuur of een combinatie.

Je bent nog vroeg. En die pijn in je lies, dat is volgens mij idd bandenpijn. Had ik ook. En bij mij was met 9 weken alles goed.

Zenuwen horen erbij en zijn slopend. Ik weet er alles van. want ik ben ook iedere keer weer nerveus en vooral als ik weer een echo krijg.
    Ik heb morgen mijn 12 weken echo. Ik liep bij de gyneacoloog en heb daarom al bij 4,6 en 9 weken een echo gehad.

Probeer het een beetje los te laten en te genieten van het feit dat je een positieve test hebt. En wacht verder rustig de echo af.

Succes dames.

6. m2b

m2b Actief lid

8 okt 2012
    182
    0
    0
    NULL
    NULL
    @minimee: dat probeer ik nu ook echt. Ik heb die steekjes nu ook weleens aan de andere Kant. Ik wacht zaterdag gewoon af inderdaad en hou er Zelfs rekening mee dat er ook Dan Misschien niet meteen iets te zien is.
    Heel veel plezier morgen bij het kijken naar je kindje!

7. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    Hier ook dacht ik 6 weken en paar dagen te zijn op de echo was alleen een vruchtzak te zien,er kwam ook geen berekening uit met het opmeten van de vruchtzak,10 dagen later weer een echo en toen een mooi kloppend hartje gezien en was ik ineens 7 wkn en 3 dgn lastig hè dit het maakt je dan erg onzeker

8. m2b

m2b Actief lid

8 okt 2012
    182
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja heel onzeker, maar het helpt dat Anderen het ook mee maken en het vaker goed Dan slecht gaat

9. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    Wanneer heb je weer een echo?

10. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Als je echt 6 weken bent zou je toch echt wat moeten zien, bij ons was 6+2 een kloppend hartje. Met 5 weken al dooierzak met vruchtje te zien. Wel met apparatuur in het ziekenhuis i.v.m. Icsi.

11. m2b

m2b Actief lid

8 okt 2012
    182
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik mag zaterdag alweer kijken dus Ben benieuwd!

Ja in het ziekenhuis schijnt het dus anders te gaan. Vrouwen die op de Reguliere manier zwanger zijn geworden en bij een vk lopen worden meestal pas vanaf 8 of 9 weken bekeken omdat ze daarvoor weinig zien. Het is dus helemaal niet zo raar

12. PCOmama

PCOmama Fanatiek lid

8 aug 2010
    3.520
    0
    0
    Eigen bedrijf
    Almere
    Meid, maak je niet al te druk hoor! Ik heb gisteren mijn echo gehad, dacht ook dat ik 6 w en 2 dgn was, maar goed met PCOS kan ik nu ook pas 4 weken zijn... het is gewoon bloedirritant eigenlijk dat we het allemaal zo vroeg al weten....

Ik had dus gisteren een inwendige echo en werd zeker een week teruggezet...je zag enkel een mooi ingenesteld vruchtzakje met een wit puntje erin....dat zou dan het vruchtje moeten zijn... ;) ik moet over 3 weken pas terugkomen pfff dat is echt zooooo lang wachten! Maar ga er gewoon vanuit dat er over 3 weken een beebje staat te zwaaien....dus denk maar zo... nu nog een kleine drie dagen in spanning en hup jij ziet al veel meer!

Bij iedereen is het echt anders.....uitwendige echo met 6 w en 2dg incl hartactie is wonderbaarlijk snel maar het kan schijnbaar...dus zo zie je maar weer... maar probeer je zelf aub niet gek te maken!

Knuf voor jou!

13. m2b

m2b Actief lid

8 okt 2012
    182
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dank je wel pcomama, voor je lieve woorden.
    Het wachten en de onzekerheid is gewoon lastig soms.
    Maar het gaat steeds beter, de week is zowat voorbij gevlogen! Nog 2 nachten slapen en dan zien we hopelijk toch al iets meer

3 weken lijkt inderdaad ook lang maar die vliegen vast ook zo voorbij! X

14. PCOmama

PCOmama Fanatiek lid

8 aug 2010
    3.520
    0
    0
    Eigen bedrijf
    Almere
    Succes vandaag!

15. m2b

m2b Actief lid

8 okt 2012
    182
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dank je wel! Wat attent!

16. Shandy

Shandy Fanatiek lid

14 jan 2012
    2.603
    18
    38
    Oh ja, vandaag is het zover, ik ben heel benieuwd. Zal voor je duimen hoor! Hopelijk krijg je nu duidelijkheid....

17. m2b

m2b Actief lid

8 okt 2012
    182
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dank je wel Shandy! Wij hopen het ook, nog 2 uurtjes..

18. noensje

noensje Bekend lid

25 jul 2011
    968
    0
    0
    In me holletje
    Veel succes!

19. m2b

m2b Actief lid

8 okt 2012
    182
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ahhh alles Ziet er goed uit en het hartje klopt !

20. PCOmama

PCOmama Fanatiek lid

8 aug 2010
    3.520
    0
    0
    Eigen bedrijf
    Almere
    Yeahhh wat een goed nieuws meid!!!

Zie je nou wel!! Nou ik nog aftellen ;)

Deel Deze Pagina