Dank je! Ja komt Echt goed. Het verschil tussen nu en een vorige week was zo groot. En als Ze zich zorgen maakten had je vast eerder gemoeten. Ik blijf in ieder geval voor je duimen ook x
O dat vast en zeker inderdaad, maar ik was echt nog te vroeg..maar dat komt omdat ik het PCOS heb en dan is het altijd maar gissen hoe ver je bent haha..dus ik mag 31 okt weer...of ja pas...maar maandag moet ik naar de VK toe en zij verwijst mij dan ook door voor een termijnecho bij een gewone gyn...dus de kans zit er dan in dat ik zelfs iets eerder mag en die kans grijp ik afcourse haha...
m2b gefeliciteerd! Wat een fijn nieuws zeg! Konden ze nu een inschatting maken hoe ver je bent? Wat bijzonder dat je het hartje gezien hebt!
Had ik ook ongeveer met 6 weke en 3 dage geloof ik je zag wel wat zitte maar je moest goed kijke net klein wormpje ze kon nog niet goed een hartslag zien week later moest ik terug kome nu was het goed te zien hartje klopte goed en was nu ook goed gegroeit leek een soort balletje zeg maar heb 23 oktober 12weke echo (termijn) kijk er nu al heel erg naar uit ik maakte me niet echt zorgen maar vriendlief wel die was een week later ook weer goed gerust gestelt