6 weken en 2 dagen, maar niks te zien

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door m2b, 8 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. PCOmama

PCOmama Fanatiek lid

8 aug 2010
    3.520
    0
    0
    Eigen bedrijf
    Almere
    En vergeten te vragen, hoe ver ben je nu dan?

2. m2b

m2b Actief lid

8 okt 2012
    182
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dank je! Ja komt Echt goed. Het verschil tussen nu en een vorige week was zo groot. En als Ze zich zorgen maakten had je vast eerder gemoeten. Ik blijf in ieder geval voor je duimen ook x

3. PCOmama

PCOmama Fanatiek lid

8 aug 2010
    3.520
    0
    0
    Eigen bedrijf
    Almere
    O dat vast en zeker inderdaad, maar ik was echt nog te vroeg..maar dat komt omdat ik het PCOS heb en dan is het altijd maar gissen hoe ver je bent haha..dus ik mag 31 okt weer...of ja pas...maar maandag moet ik naar de VK toe en zij verwijst mij dan ook door voor een termijnecho bij een gewone gyn...dus de kans zit er dan in dat ik zelfs iets eerder mag ;) en die kans grijp ik afcourse haha...

4. m2b

m2b Actief lid

8 okt 2012
    182
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zal voor je duimen dat je ook eerder mag!

5. Shandy

Shandy Fanatiek lid

14 jan 2012
    2.603
    18
    38
    m2b gefeliciteerd! Wat een fijn nieuws zeg! Konden ze nu een inschatting maken hoe ver je bent?
    Wat bijzonder dat je het hartje gezien hebt!

6. m2b

m2b Actief lid

8 okt 2012
    182
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja ongeveer 7 weken, maar bij de officiƫle termijnecho Zullen ze het echt bepalen. Dat is de 23e

7. moppie1992

moppie1992 Actief lid

21 jan 2012
    369
    112
    43
    Vrouw
    Had ik ook ongeveer met 6 weke en 3 dage geloof ik je zag wel wat zitte maar je moest goed kijke net klein wormpje ze kon nog niet goed een hartslag zien week later moest ik terug kome nu was het goed te zien hartje klopte goed en was nu ook goed gegroeit leek een soort balletje zeg maar heb 23 oktober 12weke echo (termijn) kijk er nu al heel erg naar uit ik maakte me niet echt zorgen maar vriendlief wel die was een week later ook weer goed gerust gestelt

Deel Deze Pagina