Zijn er nog die na een miskraam veel slijmverlies hebben. 2 weken nadat het bloedverlies gestopt is heb ik nog steeds heel veel slijmverlies. Ik dacht dat dit ging overgeen maar het lijkt met momenten zelfs nog veel erger te zijn. Voor afgaand aan klonten slijm die ik verlies heb ik altijd krampen.
Louloulo, ik heb het wel meegemaakt, maar bij mij zat er steeds nog een klein beetje bloed tussen. Ook ik kreeg steeds ongesteldheidskrampen, daarna kwam er inderdaad weer wat los. Het kwam bij mij echt omdat er nog restweefsel zat en mijn lijf dat probeerde weg te werken. Heb je nog een controle echo of heb je die gehad? Anders kun je wellicht even bellen of ze willen kijken of je baarmoeder schoon is.
Dan hoop ik alvast dat je donderdag schoon blijkt te zijn. Ik heb namelijk geen idee of je ook gewoon alleen slijm kan hebben, bij mij was het namelijk vaak rood/roze/bruinig. Veel succes alvast voor donderdag!
Het slijmverlies zou volgens de gyn misschien aan de groei van de eitjes kunnen gelegen hebben. Het is vandaag opmerkelijk minder en ook minder krampen. Eisprong zou al geweest zijn. Dit zal dan waarschijnlijk gisteren of eergisteren geweest zijn.
Op 11/10 mijn vruchtje afgekomen, ik was toen 8 weken. De afgelopen dagen had ik dit ook. Eerst even krampen (niets in vergelijking met de miskraam zelf natuurlijk) en nadien op het toilet een brokje slijm. Ik hoop stiekem dat het ook van m'n eisprong is, maar zou snel zijn in mijn geval Nu 1x per dag wat bruinig/beige verlies, heel gek, nog nooit eerder gehad. Kan niet wachten tot mijn lichaam terug op z'n normale ritme zit en ik mijn menstruatie door krijg