Rare ligging baby

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door Annabelle29, 18 jun 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Annabelle29

Annabelle29 Niet meer actief

Juist terug van mijn echo (23 weken), maar de baby lag wel heel erg raar. Het hoofdje lag naar onder en keek richting mijn rug. De gyn vond het zelf een beetje raar. Is er iemand die dit ook heeft/had?

2. EvelyndeB

EvelyndeB Fanatiek lid

26 feb 2015
    1.576
    298
    83
    Eindhoven
    Nouja, wij hebben net 20 weken echo gehad vanmiddag en de baby heeft tijdens die 45 minuten in 3 totaal verschillende houdingen gelegen. Gek ding.
    Dus ik neem aan dat de baby wel draait alshij/zij niet lekker ligt?

3. Neko85

Neko85 Actief lid

21 jun 2013
    347
    0
    0
    NULL
    Zaandam
    Gisteren tijdens mijn 20 weken echo lag ze ook zo. De echoscopiste liet nog met een pop zien wat de houding precies was. Ziet er ook heel vreemd uit op de foto.
    Maar ze kunnen nog alle kanten op, dus zou me er niet druk om maken.

4. Elf84

Elf84 Niet meer actief

Ik krijg hier ook steeds te horen dat de baby in een bijzondere houding ligt ;) Wel weer anders dan jouw kind, maar toch.
    Met 23 weken kunnen ze nog wel alle kanten op draaien, dus zou me er ook niet druk om maken.

5. Annabelle29

Annabelle29 Niet meer actief

Ik hoop maar dat ze goed ligt en dat ik ze niet plet ofzo...:)

6. EvelyndeB

EvelyndeB Fanatiek lid

26 feb 2015
    1.576
    298
    83
    Eindhoven
    Haha, dat gevoel heb ik ook weleens ja, dat ik dr plet. Maar dat zal allemaal wel meevallen :p

7. zeehondje

zeehondje VIP lid

30 okt 2007
    5.754
    0
    36
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    Dinsdag de 20 weken echo gehad (21.1 weken zwanger) en hij zei dat ik wel hele mooie billen moest hebben omdat ze daar steeds naar keek. Dat zou dus ook een rare ligging moeten zijn? Ze kunnen nog zoveel bewegen, niks mis mee lijkt me.

8. G83

G83 Bekend lid

29 dec 2014
    524
    3
    18
    Wat is hier raar aan? Je baby draait heel vaak. Op mijn 20 weken echo is ze 3x gedraaid.

9. Elf84

Elf84 Niet meer actief

Nee joh :) en anders zoekt ze wel een andere houding.

10. menneke1990

menneke1990 Bekend lid

3 dec 2012
    693
    101
    43
    verzorgende ig
    breda
    Nog genoeg ruimte om te draaien. ik zou me niet al teveel zorgen maken hoor uiteindelijk komt het goed :) groetjes

11. mausyi

mausyi Fanatiek lid

4 jul 2011
    1.452
    0
    36
    Joh 1 van de meiden lag vorige week nog naar mijn ruggengraat te kijken ter hoogte van mijn middenrif. En zo lag ze 1.5 week geleden nog niet 😉

12. Leaf

Leaf Niet meer actief

Bij mij ligt ze dwars. Hoofdje links, kont rechts.
    Schijnt geen probleem nog te zijn omdat er nog genoeg ruimte is om te draaien :).

Deel Deze Pagina