Hier was er bij de eerste echo ook geen hartactie te zien...mij werd al verteld dat het ma was.....ik zou de mk thuis afwachten...week later klopte er wel een hartje...dus ik zeg altijd ...afwachten en een week later weer een echo eisen. Nu krijg je die al...dus ik zou zeker nog even afwachten...ik was toen ook 6 weken zwanger bij de eerste echo!
Goed bij sommíge mensen heeft het wel een reden. Ik heb 2 bbz gehad. Dus in feite als ik weet dat ik zwanger ben moet ik ook bellen en rond de 6 weken komen alleen maar om te kijken of het uberhaupt op de goede plek zit. En zo heeft ieder zijn eigen reden. Ik heb bij deze zwangerschap er bewust voor gekozen om te wachten en uiteindelijk pas de eerste echo met 8 weken gehad. Omdat ik dan voor mezelf iid ook meer zekerheid had, maar aan de andere kant voor mij was het wel echt lang wachten. Xxx joyce
Sorry dat ik nu pas reageer maar we zijn direct na de echo een weekendje weggeweest. Vrijdag dus de 2e echo gehad en we hebben een traag kloppend hartje gezien. Over 2 weken weer een echo en hopelijk dan en goed kloppend hartje te zien en een mooie groei van het vruchtje. Ik denk dat ik een late innesteling heb gehad.
Gelukkig, wat is de definitie van een 'traag kloppend hartje'? Als het hartje net begint, is het altijd traag. Bij mijn huidige zwangerschap was de hartslag 110 met 6w1d, een week later was het 140 en weer een week later met 8w1d 170 bpm of iets dergelijks.
Toch was het vruchtje niet goed en het hartje klopt niet meer. Had sinds dinsdagavond bloedverlies en heb vandaag een echo gehad. Nu dus hopen dat het vruchtje vanzelf loskomt. Ik ben zo verdrietig.
he wat balen meid. Heel veel sterkte, en hopelijk komt de MA zelf goed op gang. (ik durfte je al niet te feliciteren met een kloppend hartje omdat je postte dat het langzaam ging)
Ik. helaas was het bij ons echt niet goed. lees in je onderschrift dat er een traag kloppend hartje is. hoop voor je dat dit zo blijft!