Bij wie klopte het voorgevoel voor het geslacht? Ze zeggen vaak dat mama's het goed hebben, maar toch ben ik benieuwd.
Ik heb nu 'Nee' ingevuld. Ik was er heilig van overtuigd dat dit een jongetje zou zijn, maar het wordt toch echt een meid... Bij mijn andere 2 kinderen klopte mijn voorgevoel trouwens wel! Dus ik heb het toch nog 66% van de tijd goed gehad .
Nee, ik dacht een jongetje. Na de 12-weken echo en ik de NUB kon zien (was heel duidelijk en leek een meisje) dacht ik oooh... haha Vond het wel heel leuk hoor, wou stiekem ook wel graag een meid. Bij deze heb ik niet echt een voorgevoel, meisje is leuk en jongen lijkt me ook leuk.. Ik maak me meer druk over de termijn waarop het geboren zal worden dan het geslacht. En de gezondheid.
Ik wist 100% zeker dat ik zwanger was van onze 3e zoon. Nu 4x anders gezien maar geloof het pas als ze is geboren. En anders moet hij een jurk aan, jammer joh.
Absoluut! Had door een vruchtbaarheidsbehandeling 3 eitjes, dus het had een drieling kunnen zijn, maar vanaf NOD direct het sterke gevoel dat ik zwanger was van 1 kindje en dat het een meisje was. Klopte als een bus
Eerste keer wel. Van te voren had ik er nooit over nagedacht dat ik wel eens een jongetje kon krijgen, maar toen ik eenmaal zwanger was wist ik het gelijk zeker dat het zo was. En dat klopte. Bij de tweede zat ik er helemaal naast, het voelde zo anders aan dat ik dacht dat het een meisje was. Ik was stomverbaasd toen dat ook weer een jongen bleek te zijn. Nu voelt het weer zoals de eerste keer, maar ja, dat zegt dus blijkbaar niets. En ik heb nu ook helemaal geen voorgevoel. We hebben het dit keer ook niet na laten kijken, dus het blijft nog even een verrassing.
Bij de eerste had ik geen voorgevoel. Bij de tweede wel, ik droomde al meerdere keren over een meisje en het is een meisje geworden!
Hier wel goed Vanaf het moment dat ik wist dat ik zwanger was dacht ik dat het een jochie zou worden. Later was iedereen er van overtuigd dat het een meisje zou worden dus ik dacht nou dan zal het wel (was heel frappant want er was werkelijk NIEMAND die dacht dat het een jongetje zou worden). Maar bij 20 weken echo werd mijn eerste gevoel toch bevestigd
Nee, ik was overtuigd dat ik een meisje zou krijgen, ik vond mezelf echt een meisjesmama en alles in me dacht dat het een meisje was. Niet dus... heb een heel stoer jochie nu
Hier klopte het niet dacht een meisje maar in mijn dromen kreeg ik een jongen had gewoon mijn dromen moeten geloven.
Ik heb niet eens een voorgevoel! Is dat gek? Heb volgende week de 20 weken echo. Ben benieuwt. Mijn schoonmoeder blijft maar zeggen tot ik een meisje krijg. Denk tot dat mijn voorgevoel onderdrukt
De eerste keer had ik meteen het gevoel dat het een jongen was en ik had geijk! de tweede keer een meisje tot de 20 weken echo toen kreeg ik het gevoel volgens mij krijg ik vandaag te horen dat het een jongen is... en het was idd een jongetje, maar ik kon het echt bijna niet geloven want had ergens steeds had ik het gevoel dat het toch een meisje was. De echo waw soverigens overduidelijk dus er was geen twijfel daar over mogelijk.....later begon mijn gevoel te veranderen en geloofde ik dat hewt een jongetje was en klopte het meer en meer met mijn gevoel.
Yep beide keren, eerste keer wist ik het maar niet en dat klopte. En bij ons zoontje wist ik 1000% zeker dat het een knul zou zijn.
Bij de eerste klopte m'n gevoel wel. Bij de tweede het gevoel dat het weer een meisje zou worden...NUB theorie was ook 85% meisje...maar met de 20 wkn echo was het toch echt duidelijk een jongen
Ja, ik dacht inderdaad weer een meid, omdat deze zwangerschap echt precies hetzelfde was als mijn eerste zwangerschap, terwijl de vorige twee zwangerschappen zo anders waren. Of dat nu inderdaad dan ook jongens zijn geweest zullen we helaas nooit weten.