Nou mijn vraag is zijn er mama's bij die WEL afvallen doordat ze borstvoeding geven. Ik ben tijdens mijn zwangerschap 20 kilo aangekomen en na de bevalling was ik er 7 kwijt.. toen de kraam weg was waren er nog 5 af.. en nu? staat het al meer dan 2,5 week stil! Zou ik dan dat geluk niet mogen hebben? De bv gaat perfect, dus zou t mooi megenomen zijn als de kilo's er ook af gingen hahahaha! xx
hi pollewop Het gaat niet zo snel als je zou willen, maar gestaag gaan de kilo's eraf hoor ik was ook 20 kilo aangekomen en nu moeten er nog 10 af,schijnt met 6 maanden goed te zijn afgevallen, dus ook ik houd hoop.
Ik sta ook al een paar weken stil qua kilo's dan, moet nog 6 kilo! Maar kan wel weer een broek extra aan en dat kon een paar weken geleden nog niet.....
Na zeven maanden zat ik onder het gewicht van voor mijn zwangerschap. Terwijl ik eet als een bootwerker. Acht boterhammen op een dag + warme maaltijd.
Hier nog maar 2,5 kilo ondeer mijn gewicht van voor de zwangerschap. En dat terwijl ik echt het idee heb dat ik veel meer eet dan voor de zwangerschap. Dus heb ook nog wel hoop dat die laatste kilo's er ookw el weer af gaan.
Ik weeg nu net zoveel als dat ik woog toen ik zwanger raakte van de eerste... ik val niet echt af met de bv hoor aangezien ik ook iets meer eet. Ik val nu denk ik gewoon af omdat ik het met 2 kids zo druk heb.. Met 1 kind bleef ik een beetje hangen om een paar kilo boven mn startgewicht en nu zit ik er zonder moeite onder. Zou bijna aan een derde willen beginnen... not. Je bent nog zo kort geleden bevallen... is gewoon afwachten hoe het gaat. Grote kans dat je nu nog een paar maanden wat langzaam wat afvalt en het dan blijft stilstaan.
Meestal met een maand of 5 bij volledige BV dat je echt gaat afvallen. Tja, geduld is een schone zaak...
hoi, is toch persoonlijk, ik was 20 kilo aangekomen maar toen ik uit het ziekenhuis kwam (na 1 dag na de bevalling) waren er al 10 af. In de kraamweek nog een paar, en in de 6e week na de bevalling zat ik weer op mijn oude gewicht. Ik eet meer dan voor de bevalling en zwangerschap. Moet na de nachtvoeding ook echt iets eten, anders duurt het te lang tot mijn ontbijtje. Maar ja, kilo's zegt ook niet alles, ik zie nog wel aan mijn figuur dat het niet zo is als voorheen, maar daar kan ik nog even niet zo mee zitten eerlijk gezegd. misschien in jouw geval zou je anders nog meer kilo's vastgehouden hebben, ik bedoel dus als je geen borstvoeding had gegeven.
Hallo Ik was tijdens de zwangerschap van mijn zoontje 30 kilo aangekomen ! Ik ben in totaal 40 kilo afgevallen, en heb er verder niets voor gedaan.. behalve borstvoeding geven Ik heb mijn zoontje langer dan een jaar borstvoeding gegeven en ga dit ook zeker proberen bij onze 2e kleine!
ben alles al kwijt mijn 12 kilo en gaat niet lang meer duren of ik val meer af kom gewoon niet aan eten toe helaas
Ik ben na mijn bevalling eerst 4 kilo aangekomen en nu weer op het gewicht van de bevalling en dan moet er nog 7 kilo af om op het gewicht van voor de zwangerschap te komen.
Ik was maar 5.5 kilo in totaal aangekomen tijdens mijn zwangerschap. Op nacontrole (na 6 weken) was ik al 7.5 kilo kwijt.... Wat het nu is geen idee. Wegen doe ik niet aan maar ik voel me prima en paste al na 3 weken in mijn oude kleren (Nu moet ik wel eerlijk bekennen dat ik nooit de slankste ben geweest) Maar ik geloof zeker dat BV een grote oorzaak is van 'het vlug weer op orde zijn' is. (Ze zeggen niet voor niets dat je x calorien verbruikt extra)
Was 18 kilo aangekomen, 3 weken na de bevalling 13 kilo eraf en stond het het bij mij ook 4 weken stil. Nu is er zelfs alweer een kilootje bij :-D Moet zeggen dat ik vaak barstende honger heb en misschien meer eet dan voordien. Ik vind het ook wel prima zo hoor, moet alleen nog werken aan dat lobbige buikje... aan het sporten dus!
Zit gelukkig al weer op mijn oude gewicht. Ik was 14 kilo aangekomen tijdens mijn zwangerschap. Binnen anderhalve week was er 10 kilo af en binnen 2,5 maand was ik de 14 kilo weer kwijt Denk wel dat het door de borstvoeding komt, weet het natuurlijk nooit 100% zeker. Maar heb normaal best aanleg om aan te komen en was bang dat ik door de zwangerschap echt blijvend dikker zou worden, maar dat is meegevallen!
i was 12 kilo aangekomen tijdens de zwangerschap. zat binnen anderhalve week al 10 kilo lichter. daarna kwam ik weer 2 kilo aan en die andere 4 zijn er nu al een tijdje vanaf. overigens kon ik mijn broeken nog steeds niet aan, doordat mijn heupen nog vrij breed waren. maar nu na 4 maanden borstvoeding merk ik dat ik weer bepaalde broeken aan kan. heb al een hele tijd niet mer op de weegschaal gestaan. maar ik heb het idee dat ik nu aan het afvallen ben, terwijl ik me suf eet. haha Ik wijger ook te gaan lijnen nu omdat ik nog borstvoeding geef. dat doe ik we;l als ik ermee stop.
ben nu 2 kilo onder mijn gewicht van voordat ik zwanger werd.... ik eet echt veel meer dan toen, maar langzaam blijven de kilootjes eraf gaan... denk ongeveer 2 per maand.(ik was 10 kilo in mijn zwangerschap aangekomen) Niet gaan lijnen he? is niet goed voor je productie en voor je baby!
ik woog voor me zwangerschap 68.7kg. op het eind van de zwangerschap woog ik 84.5kg dus was er 16 aangekomen. vanmorgen heb ik me weer gewogen en weeg nu nog 72.4kg en pas zelfs weer in 1 broek en rokje dus ik heb niks te klagen. de andere broeken zijn me nog te klein maar goed ben al heel trots op de kilos die ik kwijt ben en me buik, billen en benen zijn zichtbaar dunner geworden. me buikje is nog niet helemaal strak maar wel plat en dat vind ik wel oke nog geen 3 wk na de bevalling