6 weken en bloedverlies

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Juudje1501, 6 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Juudje1501

Juudje1501 Bekend lid

15 aug 2012
    652
    154
    43
    Vrouw
    Leiderdorp
    Help!
    Vandaag ben ik 6 wk zwanger (obv punctiedatum). Vanochtend bij wakker worden bleek ik bloedverlies te hebben... Volledig in paniek! Heb in januari bij +/- 6 wk mk gehad. Toen waren paar dagen ervoor al mn symptomen weg.
    Nu niet. Woe en do wat minder dat wel wel, maar vrijdag en gister erg veel symptomen. Vrijdagavond ook een super knalpositieve test.
    Ik heb geen krampen. Soms beetje buikpijn.
    Kan pas om 10 uur zkh bellen...
    Wie heeft dit ook gehad en wel een doorgaande zwangerschap?
    Of is dit echt weer een mk?
    Heeft het zin om vandaag een echo te laten maken? Ik heb een echo staan op dinsdag, maar wil echt niet wachten nu....
    Ik ben zo bang:(

2. Malika1989

Malika1989 Bekend lid

19 feb 2014
    815
    59
    28
    Vrouw
    Thuisblijfmoeder
    Zuid-Holland
    Pfff sterkte! Geen ervaring mee (gelukkig)

3. Jen1989

Jen1989 Lid

4 jul 2014
    44
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zolang het niet hevig is en je geen buikkrampen hebt dan zal het nog oud innesteling bloed weze is het helder of bruin? Ik hoop dat het niet door zet je kan voor zekerheid echo laten maken als je niet vertrouwd ik had dit ook paar weken geleden maar toen voelde ik me klote en heel veel bloed dus dat eindige in curretage sterkte ik duim voor je

4. Michellebroek

3 mrt 2014
    47
    0
    0
    NULL
    Den bosch
    Hier ook gehad echo was volgens hun ook niet goed week later nog keer echo gehad en daar zat echt n hartje wat klopte zolang het bloeden gestopt is geen paniek en anders gewoon na zh reiden heb ik ook gedaan .

5. jongemama1993

jongemama1993 Fanatiek lid

5 mrt 2014
    1.187
    3
    38
    Bloedverlies hoeft niet altijd iets negatiefs te beteken. Heel logisch dat je er wel bang voor bent, welke vrouw is dat nou niet?!.

Er kan een bloedvaatje kapot gegaan zijn waardoor je wat bloedverlies hebt. Of het is gewoon wat oud bloed dat er ineens uit komt.

Of het zin heeft om een echo te maken? Ik weet niet of je daardoor geruster bent, gezien het hartje deze periode gaat kloppen. Kan zijn dat het hartje nog niet klopt, en dan maak jij je extra zorgen. Terwijl het hartje over 2 dagen wel zou kunnen kloppen.

6. Logan

Logan Niet meer actief

Meisje toch.. Heb je krampen? Misschien kun je je echo verplaatsen naar morgen. Als je je zorgen maakt kan dat vast wel.
    Bloed is niet altijd einde oefening, er kan ook een vaatje gesprongen zijn of oud bloed.
    Heb je gevreeën? Of misschien harde ontlasting en geperst?

7. Julia88

Julia88 Fanatiek lid

22 mrt 2014
    1.556
    0
    36
    He wat frustrerend! Ik heb met 8 weken ineens veel rood bloedverlies gehad, maar na echo bleek wel alles goed te zijn..

Ben benieuwd hoe het met je gaat nu..

8. Malika1989

Malika1989 Bekend lid

19 feb 2014
    815
    59
    28
    Vrouw
    Thuisblijfmoeder
    Zuid-Holland
    Sterkte!

9. Juudje1501

Juudje1501 Bekend lid

15 aug 2012
    652
    154
    43
    Vrouw
    Leiderdorp
    Dank voor jullie reacties. Het stelt me iets gerust.
    Heb geen krampen. Wel soms wat ongi pijn, zeurend of wat pijn als van een schaafwond:(
    Heb sinds vanmorgen gelukkig niet meer gebloed.
    Heb niet gevreeën. Ook geen harde ontlasting gister.
    Hopelijk krijg ik morgen een echo.
    Als klachten zouden verergeren moest ik vandaag terugbellen, anders morgen zodat ze misschien morgen kunnwn kijken.
    Ze wilden vandaag niet extra manipuleren daarbinnen en geen extra infectiegevaar brengen.
    Helaas dus afwachten :)
    Mijn man weigert ook te geloven dat het klaar is.
    Ik weet't niet...

10. meis23

meis23 Bekend lid

19 jan 2010
    973
    136
    43
    Juudje, snap je onzekerheid heel erg goed. Bij zwangerschap van m'n dochtertje heb ik vanaf week 6 tot aan week 11/12 gebloed. En flink! Geen krampen wel zeurderig gevoel en het bloedverlies was zoveel dat ik er niet meer in kon geloven. Vriend bleef er alle vertrouwen in houden. Met week 11/12 is het ineens gestopt en dochter ligt nu in haar bedje te slapen:)

Ik hoop dat het bij jou ook goed zit. Sterkte.

11. Logan

Logan Niet meer actief

Ik zal aan je denken! Duim voor je morgen!

12. Myo

Myo Fanatiek lid

11 feb 2011
    1.352
    0
    36
    Ik had bij de vorige zwangerschap ook rond de 6 weken bloedverlies toen ik 's ochtends opstond. Het was weliswaar donkerbruin, maar er kwam echt ineens een hele flats toen ik op het toilet ging zitten. De moed zonk in mijn schoenen. Daarna was het gelukkig over en was er dus achteraf niets mis.
    Ik hoop dat jij over een tijdje een andere vrouw enigszins kan geruststellen met jouw ervaring nu, zoal wij dat nu bij jou proberen!

13. Juudje1501

Juudje1501 Bekend lid

15 aug 2012
    652
    154
    43
    Vrouw
    Leiderdorp
    Gelukkig geen bloedverlies meer gehad, wel buikpijn. Gelukkig hebben ze de echo een dag naar voren kunnen halen.
    Eindeloos duurde het tot 14uur....
    Maar daar kwam het verlossende woord: vruchtzak, dooierzak, hartactie!!! Een prachtig embryo!
    Grote bloedblaar rechts in de bm; emmie zit links.
    Er kan dus nog wel meer oud bloed komen...
    Bedankt voor jullie lieve en bemoedigende reacties. Ook voorgelezen aan mn man en hij heeft het vertrouwen gehouden!
    Pppffff, het moet nog even dalen

14. Elsa86

Elsa86 VIP lid

30 jun 2014
    6.570
    3.507
    113
    Wat super dat alles goed was. Van harte gefeliciteerd:)

15. Storm1

Storm1 Actief lid

19 mei 2014
    208
    0
    0
    Fijn dat alles goed is! Gefeliciteerd!

16. Logan

Logan Niet meer actief

Wat een opluchting! :)

17. josephinevh

josephinevh Fanatiek lid

17 jun 2014
    1.316
    0
    0
    Wat fijn zeg. Geniet van het goede nieuws!

18. 1982Eva

1982Eva Fanatiek lid

12 mrt 2014
    1.035
    5
    38
    NULL
    NULL
    Heel fijn...! (En heel geruststellend om te lezen ;) )

19. Malika1989

Malika1989 Bekend lid

19 feb 2014
    815
    59
    28
    Vrouw
    Thuisblijfmoeder
    Zuid-Holland
    Wat een opluchting!

20. joyce2086

joyce2086 Fanatiek lid

6 jun 2014
    1.097
    424
    83
    Rotterdam
    Wat fijn en wat een geruststelling.. dit soort verhalen moeten we meer hebben! Geniet van je zwangerschap verder!

Deel Deze Pagina