Hoi dames ik ben afgelopen woensdag erachter grkomen dat ik zwanger ben juppieeee. Maar heb sinds 2 dagen een ontzettende rug pijn wat niet meer te verdragen is. Kan er zelfs niet van slapen. Ik kan me niet herinneren dat ik bij mijn eerste zo snel een zo'n erge pijn had. Is dit normaal zo vroeg al pijn???
Ja hmmm. 1ste zwangerschap flinke rugpijn ik wist niet waar ik het moest zoeken en dat is met 5 wkn een mk geworden. Deze zwangerschap ook rugpijn maar anders niet zo heel erg wel een beetje zeurend, en dat gaat nog goed. Ook buikkrampen kunnen erbij horen. Zolang je geen bloed verliest en je testen lopen op is er geen rede tot onrust. Bij mijn mk liepen mijn testen ook niet op, heb je dat wel?
Gelukkig is de rugpijn iets minder en heb geen bloedverlies gelukkig. Alleen ben ik ontzettend moe echt moe het liefst slaap ik de hele dag door. Pfff
Dit was een van mijn symptomen waaraan ik dacht dat het raak kon zijn In beweging blijven en niet te lang stilstaan overdag hielp en na aantal weken was het over.. denk dat het de banden zijn rondom je baarmoeder die zich op gaan rekken hopenlijk neemt de pijn snel weer af en anders even naar de fysio gaan
Ik heb deze zwangerschap bij 5 en 6 weken ook heelveel lage rugpijn gehad, echt net boven de bil, op dat bottige daar. Ik maakte me daar ook enorm druk om, want ik ken het niet van mijn vorige zwangerschappen. Maar op de echo's een springlevend kindje te zien, ben nu 10 weken. Laat je niet bang maken!
I know! Ik heb het ook, wordt de laatste dagen erger. Is nu echt m'n SI-gewricht en niet meer zo zeer m'n onderrug. De pijn in m'n onderrug werd veroorzaakt door vrij vocht rondom m'n eierstokken; dat prikkelt het buikvlies en dat geeft die rugpijn bij mij. Ik heb een uitgebreide aanvullende verzekering ivm extra icsi pogingen, daardoor heb ik ook veel vergoeding voor fysio. Ga dat maar doen denk ik, kom bijna niet meer op en neer...
Ik herken het, voordat ik erachter kwam dat ik zwanger was had ik al ontzettend last van lage rugpijn. Nog tot een week of 8 veel last van gehad. Nu nog af en toe.