Veel bewegen baby

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Manoes, 27 sep 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Manoes

Manoes Actief lid

16 jul 2015
    339
    0
    16
    Hallo,
    Ik ben 23 weken en 4 dagen zwanger. Nu las ik ergens dat het normaal is dat baby's rond dit termijn veel slapen, zodat ze een laagje vet kunnen kweken.
    Nu heb ik de laatste dagen het gevoel, dat de baby helemaal niet slaapt en dag en nacht aan het bewegen is. Dit vind ik erg fijn, maar ik voel hem overdag al veel bewegen, maar als ik s' nachts wakker wordt dan beweegt hij nog steeds. Dan denk ik; wanneer slaap je dan eindelijk?
    Is dit ook normaal rond dit termijn?

2. opnaarnr1

opnaarnr1 Actief lid

14 feb 2015
    127
    0
    16
    NULL
    NULL
    Herkenbaar! En baby doet het volgens de echo's goed

3. ShallY

ShallY Fanatiek lid

14 sep 2013
    3.870
    736
    113
    Alleen maar een geruststelling lijkt me.
    Ik loop telkens te stressen omdat ik hem juist weinig voel, dat is ook niet echt fijn.

4. Koon

Koon Niet meer actief

Hier ook zo'n druktemaker in de buik. Soms vraag ik me echt af wat ze daarbinnen toch allemaal aan het doen is.
    Zoon deed dat in de buik ook, gekneusde ribben aan over gehouden zelfs...

5. Leaf

Leaf Niet meer actief

Hier ook vanaf het moment dat ik haar begon te voelen veel activiteit! Ik heb nog nooit in de stress gezeten omdat ze niet bewoog. Lijkt me alleen maar een goed teken :).

6. Manoes

Manoes Actief lid

16 jul 2015
    339
    0
    16
    Ok, gelukkig:) dan ga ik er maar vanuit dat alles goed zit daarbinnen. Maar er hebben ook dagen tussen gezeten, dat ik hem nauwelijks kon voelen. Dan raak ik ook weer helemaal in paniek. Omdat je dan net gewend bent dat hij zo druk is, en er dan weer een tijd komt dat ik hem nauwelijks voel en me nog afvraag of alles goed zit daarbinnen.

7. Manoes

Manoes Actief lid

16 jul 2015
    339
    0
    16
    Ik heb trouwens nog niet het gevoel dat hij zo hard trapt, dat ik erzelfs gekneusde ribben van zal krijgen. Schopjes zijn wel voelbaar, maar absoluut niet pijnlijk. Misschien is hij daar nog te klein voor en komt dat nog?

8. Koon

Koon Niet meer actief

Dat was bij mijn pas de laatste 1 a 2 maanden. Kindje zit nu nog niet bij je ribben.
    Gelukkig maar, want ze worden nog bijna dubbel zo lang en zeker 3x zo zwaar ;)
    Nu zijn het nog schopjes, maar dat gaat vanzelf over in beuken haha!

9. Twirler

Twirler Bekend lid

19 jan 2015
    757
    3
    18
    NULL
    NULL
    Heerlijk! Lekker van genieten!

Hier nu bijna 35 weken. Nu minder geschop maar meer schuifbewegingen. Misschien 3x echt een kont in m'n ribben gehad ;)
    Dus beurse ribben hoeft echt niet per se hoor :)

10. madelein

madelein VIP lid

28 feb 2011
    6.758
    623
    113
    Hier ook een super druk kindje hoor. Ze heeft wel momenten dat ze slaapt maar is ook snel en veel wakker. In de nacht is ze wel vrij rustig gelukkig.
    Hier krijg ik wel forse trappen al, dus gekneusde ribben kan ik me wel indenken

11. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    hier een druk kindje in de buik gehad en buiten de buik ook hihi

Deel Deze Pagina