6 weken en bloedverlies

Discussion in 'Zwangerschap' started by sadieraven, Sep 24, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. AngelaSR

AngelaSR Bekend lid

Sep 3, 2014
    707
    1
    0
    rijswijk ZH
    Mooi zo! Probeer nu te ontspannen want stress is niet goed! En niet meer van die olympische stunts uithalen hè ;)

2. dpbovenkamp

dpbovenkamp Fanatiek lid

Jan 14, 2014
    1,628
    3
    36
    Gelukkig maar! Stress doet gekke dingen met je lijf, hè. Geniet van je zwangerschap!

3. Mississippi

Mississippi VIP lid

Feb 10, 2012
    10,511
    4,635
    113
    Ik heb met 7 weken en 9 weken bruinverlies gehad en er was niks met de baby mis gelukkig. Gyn zei toen dat het wel vaker voorkomt dat er wat restjes oud bloed vrijkomen als de baarmoeder gaat uitrekken. Fijn dat alles weer in orde is !

4. Ikdus

Ikdus VIP lid

Aug 1, 2008
    10,695
    15
    38
    Krampen rond je navel zijn natuurlijk je darmen en niet je baarmoeder. Bij mij slaat spanning en stress ook altijd op mijn baarmoeder.

Wat betreft je bloedverlies tja iedereen hier is positief. Ik ben niet positief of negatief. Mijn eerste zwangerschap was een miskraam. Af en toe wat bruin zonder buikpijn. En 2 a 3 weken later (ik wist toen wel al dat het mis was) is het feestje los gebarsten.

Bij mijn dochter vanaf week 5 t/m 10 af en toe bruin af en toe rood.
    Deze zwangerschap vanaf week 3 t/m 8 elke dag bloedverlies en met 11 weken ook een hele toiletrol opgemaakt om mn bloed weg te vegen ;) en tot nu gaat dat goed (16wk nu)

Het kan gewoon beide kanten opgaan met of zonder pijn. Maar jij voelt zelf het beste aan of iets goed gaat of niet !

Share This Page