6 weken en dagelijks onuitstaanbare krampen...HELP...

Discussion in 'Eerste symptomen' started by jeanine007, Jan 5, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. jeanine007

jeanine007 Nieuw lid

Jan 4, 2008
    3
    0
    0
    medisch analist
    Rotterdam
    Lieve aanstaande moeders,

Ik ben nu 6 weken zwanger van de eerste en heb elke dag last van vreselijke krampen in mijn onderbuik, rug, zijkant , heupen echt overal.
    Vooral s'nachts weet ik niet waar ik het zoeken moet. Ik word regelmatig wakker van de pijn en weet dan van ellende niet hoe ik moet liggen, staan,lopen of zitten.
    Is dit normaal, wat is dit, wat kan ik er aan doen en hoe kom ik er vanaf.
    Nog een niet geheel onbelangerijke vraag....Waar is toch die roze wolk...
    Vind het zwanger zijn zo echt niet leuk meer, en ik ben pas begonnen.
    In mijn omgeving heb ik weinig referentiekaders. Ik ben met mijn 25 jaar eigenlijk de enigste in mijn kringen die zwanger is en weet gewoon niet hoe en wat ik moet doen. .....HELLUP..

Kus Jeanine

2. jeanine007

jeanine007 Nieuw lid

Jan 4, 2008
    3
    0
    0
    medisch analist
    Rotterdam

3. Mystic Sun

Mystic Sun Bekend lid

Dec 3, 2007
    884
    0
    0
    Ik zou toch even een verloskundige bellen, heb je al een echo gehad?

4. agnes78

agnes78 Fanatiek lid

Oct 12, 2007
    1,460
    0
    0
    Ik zou ook even bellen met de verloskundige of evt huisarts. Ik had ook wel wat buikpijn, maar wat jij beschrijft klinkt veel erger, vooral als je er snachts wakker van wordt.

5. petty

petty Actief lid

Jul 10, 2007
    451
    0
    0
    bel je verloskundige! ik voel ook wel af en toe en pijnscheut enzo maar gewoon dragelijk...

6. Wilma

Wilma VIP lid

May 22, 2006
    6,396
    1
    0
    Uithoorn
    Ik moest meteen aan mn eerste zwangerschap denken. Ik had toen een vreselijk pijnlijke blaasontsteking omdat de inval arts me niet fatsoenlijk onderzocht. Die bleef beweren dat t de zwangerschap wel zou zijn.
    Ondertussen lag ik krom van de buikpijn over de bank heen.
    Dus even naar de huisarts en zorge dat je daar n plasje kan langs brengen want misschien heb jij wel t zelfde. Blaas ontsteking komt zowiezo vaker voor bij zwangere vrouwtjes ;)
    En als t dat niet is gaan ze vanzelf verder kijken.

7. Duploke

Duploke Niet meer actief

heyla! ik wou even komen zeggen dat ik tussen de 5 en de 6 weken ook best wel hele erge krampen heb gehad.. tot huilens toe.. ben toen naar gynae geweest (ben van België), omdat ik ook nog eens een beetje bloed verloor, maar volgens de inwendige echo was alles in orde.. 't hartje klopte, dus.. :D
    ik hoop dat 't bij jou ook niks ernstigs is, maar als je zeker wilt zijn, kan je natuurlijk ook 't beste met je verloskundige gaan babbelen..

Succes ermee!

8. klavertje44

klavertje44 Bekend lid

Jul 31, 2007
    648
    0
    0
    Kan zijn dat je baarmoeder aan het oprekken is. Ik had het ook vreselijk bij de 1e. Kon alleen maar huilen van de pijn.

9. lucia75

lucia75 Lid

Oct 15, 2007
    13
    0
    0
    Commercieel - export
    italie
    Hoi Janine,

ik heb precies hetzelfde gehad vanaf mijn eisprong tot de 6/7 e week van mijn zwangerschap. Toen was het opeens over en 1 Jan stond ik op met vreselijk misselijkheid die 3/4 dgn duurde.
    Nu is alles over, ben ik ruim 8 weken zwanger en wil eigenlijk wel weer wat voelen :oops:

Volgens mij hoef je niet zo druk te maken, bij mij hielp kamillethee drinken goed.

ben je al bij de verloskundige geweest?

Groeten Lucia

10. Niet meer actief

had ik ook, maar bij mij was niks aan de hand.
    als je het niet vertrouwd, bel even je vk idd.

11. lucia75

lucia75 Lid

Oct 15, 2007
    13
    0
    0
    Commercieel - export
    italie
    Hoi Janine,

ik heb precies hetzelfde gehad vanaf mijn eisprong tot de 6/7 e week van mijn zwangerschap. Toen was het opeens over en 1 Jan stond ik op met vreselijk misselijkheid die 3/4 dgn duurde.
    Nu is alles over, ben ik ruim 8 weken zwanger en wil eigenlijk wel weer wat voelen :oops:

Volgens mij hoef je niet zo druk te maken, bij mij hielp kamillethee drinken goed.

ben je al bij de verloskundige geweest?

Groeten Lucia

12. Niet meer actief

had ik ook, maar bij mij was niks aan de hand.
    als je het niet vertrouwd, bel even je vk idd.

13. Chantico

Chantico Niet meer actief

En, Janine, hoe is het nu met je? Wat je schreef, klonk niet echt tof. Ik hoop dat je hulp gezocht hebt en dat het niets ernstigs was.

14. speeters

speeters Fanatiek lid

Nov 26, 2006
    1,410
    0
    0
    België
    Heb je toevallig geen last van verstopping?

15. Moppiepoppie

Moppiepoppie Fanatiek lid

Jan 13, 2008
    2,072
    250
    83
    Ja, soms heb ik ook wel pijnscheuten, maar dat zijn echt mijn darmen. Die komen in protest, ipv misselijkheid, denk ik. Ach, ben geen fan van overgeven dus dan liever protesterende darmen.

16. lucia75

lucia75 Lid

Oct 15, 2007
    13
    0
    0
    Commercieel - export
    italie
    Hier meteen verstopping bij teveel witbrood of pasta. Dus alles moet volkoren, veel kiwi's en pruimen.
    Ben nu 9 wkn en nog maar weinig buikpijn, dus wees gerust eens gaat het over!

Af en toe nog even een aanval, maar lang niet meer continue.
    Voel me nu eigenlijk best goed, alleen vreselijk moe,moe,moe!
    :(

17. jeanine007

jeanine007 Nieuw lid

Jan 4, 2008
    3
    0
    0
    medisch analist
    Rotterdam
    hey mensen..

ik ben nu ondertussen bijna 9 weken en eigenlijk is er vrij weinig veranderd. Ben bij de gyn geweest en het lijkt erop dat het mijn darmen zijn die verstopt zitten. Ik had nooit durven dromen dat dit zoooooo pijnlijk zou zijn.
    Maar met het kindje gaat het goed...hartje zien kloppen...ohh fantastisch!
    Ik maak me nu wel minder zorgen, slaap al iets beter en hoop dat het binnenkort gewoon verdwenen is.

Ik eet tegenwoordig veel vezels , fruit en laxeer bevorderende voedingsmiddelen. Dus hoop dat ik deze week nog een keer toiletteren kan.

Bedankt voor de reacties...pfff..zo gerustellend allemaal.

kus jeanine

Share This Page