Hoi D0tje, Goed nieuws vandaag gelukkig! een mooi kloppend hartje en de aantal weken kwamen overeen met de groei. Heeeeeeeeeeeeel blij dus! De termijn echo is 1 april pas weer maar ik kijk er al naar uit! Nu ga ik voor jou duimen en hoop dat je echo net zo mooi is volgende week
Geweldig nieuws !!! Gefeliciteerd !!! Geniet er lekker van ! Ik hoop volgende week het zelfde te vertellen !
Hey ! Ik hoop het ook ! Heb wel gigantisch slecht geslapen hahaha ik laat het vanmiddag weten !!! Xxx
Goed nieuws ! Het hartje klopt !!! En het wondertje is 1.2 cm groot !!!!! We zijn helemaal verliefd !!!
Je wachten is beloond, super!!! Op hoeveel weken kwamen ze nu uit met de meting van 1,2cm? Gefeliciteerd!
Ik loop goed. Tussen 7 en 8 weken en ben idd 7 weken en 4 dagen volgens mijn berekening.. Volgende week al een afspraak bij de verloskundige.
Ja. Vandaag gelijk maar gebeld en kan volgende week al terecht. Een intake en gelijk een echo. Hoe meer echo's hoe beter hahaha. Ben al zo onzeker over alles dus was gigantisch blij dat ik het hartje heel duidelijk zag kloppen.
Dat snap ik! Respect dat je die volle 2 weken hebt kunnen wachten Op naar weer een mooie echo volgende week.
Fijn dat goede nieuws D0tje!! Geeft anderen ook weer moed dat het niet altijd foute boel hoeft te zijn ! Succes weer volgende week, en geniet!
D0tje!! wat een geweldig nieuws!! Ik ben zo blij voor je! En wat fijn dat je volgende week weer een echo krijgt. Ik moet tot 1 april wachten... :S Vandaag echt een moeilijke dag gehad ben zoooooooooo misselijk en moe! Gisteren in de prullenbak buiten de supermarkt staan spugen, hoe genant! Achteraf wel een beetje om kunnen lachen maar toch... Ben benieuwd naar volgende week
Haha dat geloof ik. Wij hebben al regelmatig de auto aan de kant moeten zetten omdat ik zo aan het kokhalzen was ! Helaas heb ik een spuugfobie en kan ik dus heel erg moeilijk spugen hoewel ik soms hoop dat het er gewoon uit komt en het dan over is. En 1 april is ook al snel ! Hou me op de hoogte ! Xxx