Hoi allemaal gefeliciteerd met het goede nieuws allemaal. Ik heb gisteren een echo gehad was alleen een vruchtzakje te zien wel Met een mooie ring er omheen daar waren ze posetief over maar verder niks. Volgens het op meten van het vruchtzakje zou ik tussen vier weken en Vijf weken zijn. Volgens mijn berekening 6 weken dus ik hoop over twee weken ook op goed nieuws maakt me wel een beetje onzeker.
Hey ! Ik hoop het ook voor je. Ik kan je zeggen 2 weken kan heel erg lang duren en ook ik was echt mega onzeker ( nu nog wel maar toch minder nu ik het hartje gezien heb ) Verlies de hoop niet te snel en wacht het af ik was bang voor het ergste maar het viel gelukkig allemaal mee ! Heel veel succes de aankomende 2 weken. Probeer veel met je partner te praten.. dat heeft mij heel erg geholpen !
Hoi, ja in de auto is ook niet fijn. Heb ik gelukkig nog niet gehad. Heb nu reispilletjes gekregen tegen de misselijkheid omdat het anders echt niet te doen was om voor mijn 3 jarige zoontje te zorgen. Ja, 1 april is inderdaad snel! Ik ben erg benieuwd! Ik zal je op de hoogte houden xxx
Ik heb met 7 weken de eerste echo gehad en daarop was een klein stipje met daarin een nog kleiner knipperend stipje te zien. Pas toen ze helemaal inzoomde zag ik het ook. Zes weken is nog zo pril, zou me vooralsnog niet druk maken, je hcg waarde is keurig. EDIT: zie net pas dat je topic al van 1 maart is, oops, excuus! Fijn dat alles in orde is
Vandaag bij de verloskundige geweest ! Helemaal ok !!! En een super sterke hartslag en mooi gegroeid ! Op 15-03 was ons wonder 1.22 vandaag na 6 dagen is hij gegroeid tot 2.1 ! Dus gaat super !
Hoi D0tje! geweldig nieuws!! Ik hoop net zo'n goed nieuws te krijgen 1 april en hoop dat de baby me niet in de maling neemt . Wanneer heb je de termijn echo? xxxx
11 april. Het gaat zo snel ineens ! Ik hoop het ook voor je ! Ben een dag vooruit gezet zoiezo vandaag dus ipv 8.3 zei de vk 8.4 minimaal dus we verschillen niet heel veel aan data !
Hoi! Ja de echo was super ! We hebben hem ook in 3d gezien. Alles klopt en is goed. Zn nieren werken. Alle vingertjes en teentjes zitten eraan. Zn hersenen gezien.. mooiste echo tot nu toe ! Xxx
hoi D0tje, Wat een geweldig nieuws!! Ben zo blij voor je Fijn dat je weet dat de niertjes ook werken, dat is altijd een geruststelling! Ik mag 26 april weer naar de VK hopelijk gaan we dan naar het hartje luisteren.
Ow het hartje horen is zo gaaf !!! Ik mag 10/5 weer. We hebben dan een pretecho met geslachtsbepaling !
Hoi D0tje, Wat fijn dat je 10 mei weer mag altijd leuk en super spannend zo'n geslachtsbepaling. Wij hadden er vandaag een en het is overduidelijk een jongen! Ik zei ach wat schattig dat kleine piemeltje en toen zei de echoscopiste, nou dat is ander een behoorlijke piemel voor zijn grootte haha. Wij lachen, toen meldde ze dat hij grote voeten had en schaterde ik, hij lijkt nu al op zijn vader. Waarna de echoscopiste nog steeds aan het piemel verhaal dacht , het was echt zo komisch . Vind het wel leuk hoor twee jongens! kunnen ze lekker stoeien! Ben benieuwd om te horen wat de uitkomst bij jou zal zijn , laat je het even weten?? Groetjes en alvast veel plezier op 10 mei!
Hey ! Wat leuk dat je een jongen krijgt !!! Gefeliciteerd !!! Nou bij ons was gister de geslachtsbepaling even heel spannend.. want de navelstreng zat ervoor !! Maar we krijgen een meid !!!! Haha had mezelf nooit voorgesteld als moeder van een meid ! Maar het gaat echt gebeuren !!! ♡♡♡