Sinds een paar dagen voor de positieve test gedraagt mijn zoontje van 1 zich regelmatig een beetje vreemd, om het zo maar te noemen. Hij trekt veel aan mijn shirts bij de hals, frunnikt aan mijn bh, legt zijn hoofd op mijn borstkas, drukt een open mond ('hapt') op de bovenkant van mijn borsten. Hij krijgt geen bv meer (alleen in de kraamtijd). Kan het zijn dat ik een bepaalde geur afscheid ofzo, nu ik zwanger ben? Of is dit iets wat meer kindjes van ongeveer een jaar doen?
Ik denk zeker dat ze het kunnen aanvoelen hoor. Maar wat jij noemt doet mijn dochter de laatste tijd ook en ik ben echt niet zwanger
Ik denk het? Een vriendin van mij was zwanger toen onze dochter net was geboren en elke keer als ze dr vast had begon de baby te schoppen. toeval of niet. Maar.. Onze dochter grijpt ook vaak zat in mn shirt of hapt (maar dan gaat ze meestal blazen dat doen wij ook op dr buik bv). dat happen doet ze ook op mn buik en doet dan heel leuk mn shirt naar boven haha.
Kan best iets met geur zijn, ik wist vanaf dag 1 dat ik zwanger was omdat de hond niet meer luisterde (hij luistert ook nooit als ik ziek ben).