6 weken en het is Over

Discussie in 'Miskraam' gestart door avalon1972, 22 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Moons

Moons Fanatiek lid

2 jul 2006
    1.633
    0
    0
    huismoeder / administratie schildersbedrijf van mi
    provincie Groningen
    Avalon, heel veel sterkte en ik hoop dat je gauw langs mag komen voor een echo.

Liefs Moons

2. Jette

Jette Fanatiek lid

9 nov 2006
    2.436
    0
    0
    avalon,

wat vreselijk voor je meis, hoop maar dat je snel duidelijkheid mag krijgen!

ik leef met je mee!

liefs
    jette

3. mariekebalm

mariekebalm Fanatiek lid

31 okt 2006
    1.882
    0
    0
    Argeliers, Frankrijk
    He meisje, echt ontzettend kl*-te dit! Als je wilt kletsen via de msn of mail, geen probleem, hier geef ik je alvast een hele dikke

Marieke

4. Ingiemoppie

Ingiemoppie Niet meer actief

Ook hier nogmaals heel veel sterkte voor jou en je mannetje. Ik hoop dat de vk iets meer zekerheid in de zaak kan brengen....

knuf, ingie

5. Lisette28

Lisette28 Fanatiek lid

21 feb 2006
    1.439
    1
    0
    Delft
    had ik ook en kind wil er nog steeds niet uit, dus misschien wat hoop voor jou?

succes en knuffel Lisette

6. appeltje

appeltje Niet meer actief

Ze heeft toch geen miskraam gehad, kijk maar in haar album. (echo).
    Ga gauw op zoek waar ze haar verhaal heeft gepost.

7. Moons

Moons Fanatiek lid

2 jul 2006
    1.633
    0
    0
    provincie Groningen
    Avalon, zie net de echo in je album, het hartje klopte? Laat gauw even wat van je horen, wij zijn nieuwsgierig.

Liefs Moons

8. Framboosje

Framboosje Actief lid

17 okt 2005
    259
    0
    0
    Ik ben ook benieuwd!

9. avalon1972

avalon1972 Bekend lid

13 jul 2006
    590
    0
    0
    Medewerkster Afd. Administratie/Inkoop
    Culemborg
    Hallo Meiden,

Ik heb gelukkig goed nieuws te melden. Het was toch geen miskraam gisteren. Maar poeh poeh, wat had ik opeens vanuit het nieuws een heftige bloeding. Ik schrok me kapot. Nu blijkt toch dat het om een innesteling ging.

Mijn mannetje en ik hebben een hele slechte nacht gehad. We sliepen heel oppervlakkig en als we in slaap vielen, waren het dromen over de dood en rampen zoals grote branden en dergelijke. Ik ben elk uur naar het toilet geweest. Steeds maar weer kijken bij het afvegen. Maar na het bloedverlies van gisterenavond was het gestopt.
    Tot vanmorgen. Ik ging om een uur of 9 naar het toilet en daar was het bloed weer. Niet zoveel als gisteren, maar toch weer fel helder bloed.

Om 10 uur kon ik de verloskundige=praktijk bellen. Ze hadden geen dienst, maar waren wel bereikbaar. Ik sprak de verloskundige die dienst had en ze zei me dat ik rond 12 uur door haar collegaatje teruggebeld zou worden en dat zij dan een afspraak voor een echo met me zou maken.

We konden vanmiddag om kwart over 1 al terecht. Een hele lieve jonge vrouw ontving ons daar en legde uit wat ze ging doen en wat het zou kunnen zijn.
    Nadat ik had verteld dat het bloedverlies zonder krampen was, zei ze dat gezien de termijn van 6 weken het zeer waarschijnlijk de verdere innesteling in mijn baarmoeder was.

Er werd een echo gemaakt en in eerste instantie had ze wat moeite om de baarmoeder te vinden, maar toen ze die eenmaal gevonden had en wat verder inzoomde, zag ze een freubeltje in de rechterbovenhoek zitten (de echo staat in mijn foto-album). We bleven heel stil kijken naar dat gebied en zagen heel snel als een knipperlichtje het hartje kloppen. We keken naar mijn hartslag in het omliggende weefsel en dat was aanzienelijk langzamer dan deze hartslag.

Oh, wat was dat mooi. Het hartje klopt.

Ik wilde dit even met jullie delen, omdat jullie me zo lief bijgestaan hebben. Heel erg bedankt voor julie lieve woorden van steun. Dat had ik hard nodig en jullie waren er voor me.

Heel veel Liefs en een dikke Knuffel voor jullie allen,

Marianne

10. Mars

Mars Actief lid

11 feb 2007
    160
    0
    0
    Meis wat een héérlijk nieuws zeg, zit bijna met tranen in mijn ogen, wat moeten jullie je opgelucht voelen. Geniet er van hoor!

11. Minka

Minka Fanatiek lid

25 dec 2006
    1.466
    0
    0
    Gelderland
    Geweldig meid, geniet ervan en met volle teugen.
    Ook ik heb tranen in mijn ogen
    Liefs Minka

12. berbel

berbel Fanatiek lid

25 nov 2005
    2.800
    96
    48
    geweldig marianne!
    wat een goed nieuws, geniet er maar van!

13. Anne36

Anne36 Bekend lid

9 feb 2007
    506
    0
    0
    Field service enigeer
    Bergen op Zoom
    Wat een heerlijk nieuws, geniet er maar lekker van.

14. Moons

Moons Fanatiek lid

2 jul 2006
    1.633
    0
    0
    provincie Groningen
    Goed nieuws meid, geniet ervan en hopelijk heb je de rest van de zwangerschap geen bloedverlies meer.

Liefs Moons

15. Sophie

Sophie Fanatiek lid

28 jul 2006
    3.129
    0
    0
    Noord-Holland
    Wat super :D :p
    Heel veel geluk
    x Sophie

16. aly

aly Bekend lid

5 okt 2006
    966
    0
    0
    postbezorgster
    harlingen
    geweldig dat alles positief is geniet ervan

17. Marie26

Marie26 Fanatiek lid

13 nov 2006
    1.004
    0
    0
    Hoi Marianne

Wat een super nieuws zeg! Wat moeten jullie opgelucht zijn zeg. Nogmaals: helemaal toppie.

Geniet ervan !

Groetjes Marie

18. Framboosje

Framboosje Actief lid

17 okt 2005
    259
    0
    0
    Ooooh super!

Ik ben zo blij voor je!

19. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    Geweldig nieuws, gefeliciteerd,
    Fijn dat je zo snel terecht kon.

20. avalon1972

avalon1972 Bekend lid

13 jul 2006
    590
    0
    0
    Medewerkster Afd. Administratie/Inkoop
    Culemborg
    Allemaal ontzettend bedankt voor jullie lieve berichtjes. Wat zitten er hier op het forum toch veel schatten van vrouwen.

Het gaat gelukkig weer beter met me. Ik bloed nog steeds elke dag een beetje, maar ik ben niet meer zo bang. Na de mooie echo heb ik een wat meer gerustgesteld gevoel.

Ik denk zelf echt dat het adertje is wat steeds weer kapot gaat en de VK zei zelf ook dat ze vrouwen kende die de hele zwangerschap met regelmaat bloedingen hadden, omdat adertjes kapot gingen. Het zal dus waarschijnlijk wel loslopen.

Heel veel Liefs en een superdikke knuffel voor jullie allemaal,

Marianne

Deel Deze Pagina