Ik ben ook (nog) niet misselijk, maar ik zit ook pas op 5 weken. Enige symptoom is pijnlijke borsten, dus ook ik maakte me een beetje zorgen. Maar als ik dit allemaal lees moet ik me niet al te veel zorgen maken. Ik ga volgende week op skivakantie, hopelijk begint het niet dan
Kan nog alle kanten op gaan met de misselijkheid. Het kan nog komen (bij mij pas met 6,5e week bijvoorbeeld, en toen was het bij week 7 niet te houden zo erg) of het kan wegblijven. Het is wel een veel voorkomende kwaal/ziekte maar er zijn ook vrouwen 10/20% die er helemaal geen last van heeft.
Het is wat al dat misselijk zijn. Eigenlijk vind je het niet prettig, maar als het er niet is, maak je je zorgen . Ik ken het wel. Ik ben bijna 11 weken zwanger de de misselijkheid komt en gaat. Vaak (vooral op werkdagen) moet ik elke 2 uur eten om niet misselijk te zijn en dan gaat het ineens weer 2 dagen beter en dan maak ik me weer zorgen . Zeker omdat ik las in mijn zwangerschapsdagboek dat het HCG juist extreem gaat toenemen in week 9 tot 12 en ik minder misselijk lijk te worden. Ik zit liever in de fase dat je je kindje kunt voelen dan heb je meer houvast om te merken of alles nog goed gaat .