Ik was bij de 2e pas met 7 weken ofzo misselijk. Daarna een weekje niet en toen was het spugen tot zeker 15 weken. Misselijk zijn zegt niks over hoe de zwangerschap verloopt. Kwaaltjes kunnen van dag tot dag verschillen. Er zijn vrouwen met heel veel kwaaltjes en vrouwen die amper iets merken. Gevoelige borsten en vermoeidheid zijn ook gewoon kwaaltjes.
Ja ik ook! itt tot de 2 hiervoor voelde deze zwangerschap ook gelijk goed. Kijk er overigens niet raar van op als je bij de eerste echo een goede echo hebt dat je maar tijdelijk opluchting voelt. Ik ben paar dagen euforisch geweest om daarna weer toe te leven tot de echo met 8+3 omdat in die 2 week ontzettend veel aangelegd moet worden. Merk dat ik nu pas écht kan genieten en de onzekerheid achter laat. Hakt er toch wel in die misgelopen zwangerschappen.
Hier ook alleen vermoeidheid en zere borsten. Nu sinds een week dat ik snachts wakker word, en even heel misselijk ben. Dus het kan nog best komen volgens mij..
Hier ook nog steeds niet misselijk! Kan me ondertussen ook niet echt meer voorstellen dat het nog gaat komen. Maar goed, zeg nooit nooit.
Bij mijn dochtertje erg misselijk geweest tot 18 weken. Meerdere keren per dag overgeven was geen pretje. Nu met deze zwangerschap was ik de eerste weken wel wat misselijk, maar niet noemenswaardig. Ik vroeg me steeds af of ik wel misselijk genoeg was. Tot met 6 weken de klap kwam. Ik heb me nog nooit zo beroerd gevoeld. Ik werk niet meer en lig hele dagen plat. Wat verlang ik nu naar die eerste weken. Waarom wou ik zo graag misselijk zijn? Dus ik zou zeggen; geniet ervan.
Ik ben 2x vreselijk misselijk geweest tijdens de zwangerschappen en daarna een geheel misselijkheidsloze zwangerschap gehad. Wat een opluchting was dat, vond het vooral heel fijn, dus ik zou zeggen geniet ervan!
Bij mijn eerste werd ik rond de 7 weken misselijk en dit hield aan tot 16 weken incl. minimaal 3/4 keer per week kotsen, dus het kan nog komen. Bij deze baby tot nu toe alleen wat weeïg geweest als ik niet snel genoeg at, goede echo gehad vorige week en ben inmiddels 10 weken zwanger. De ene zwangerschap is de andere niet!
Nog steeds niet misselijk, af en toe een vlaag. Maar wel een mooie echo gezien met kloppend hartje op 6w+3d! Wat een geruststelling!
Aan alle dames die achteraf op dit gesprek terecht komen. Ik ben nu bijna 9 weken zwanger, al 2 goede echo’s gehad, en eigenlijk amper misselijk geweest (misschien eens een uurtje). Geen zorgen maken dus!
Nou ik zou zeggen, wees blij... Maar wat niet is kan nog komen... Nu 8 weken zwanger en ik kan niks hebben... Ik ruik alles sterk en kokhals overal van.. Misselijk over de top. Terwijl ik bij mijn dochter nergens last van had... En nu pffff
Staar je niet blind op het niet hebben van zwangerschapsklachten. Ik was zo verschrikkelijk misselijk en dacht daardoor “oh dan zal alles wel goed wezen”, dit werd bij ons een missed abortion met 9,5 week. Geniet ervan dat je niet misselijk bent, het zegt helemaal niets over het verloop van je zwangerschap. Veel succes en een fijne zwangerschap!