Fijn:dat je hartje hebt gezien! Hier ook dinsdag een mooie echo met hartje, 7.0 dus ook ietsje minder ver... ze vond wel een tweede lege vruchtzak, maar hoefde ik me geen zorgen om te maken!
Als ik het goed begrijp heb je ICSI gehad,en ben je nu 9 dagen teruggezet,klopt dat? Allereerst,het kan.Dan is er een diapauze geweest.Maar het is wel heel erg zeldzaam. Ik wil je heel graag van harte feliciteren,maar wil je ook de realistische kant laten zien,ook al wil je dat nu helemaal niet horen.Het ligt meer voor de hand dat het vruchtje niet goed groeit.Nogmaals dat hoeft niet,het kan echt een diapauze zijn. Heeft de echoscopist je hier niets over verteld?Of wist hij/zij niet dat je via icsi zwanger bent geworden,en dus exact weet hoe oud het vruchtje zou moeten zijn? De andere mogelijkheid is dat de echoscopist niet zo nauwkeurig heeft gemeten,en je de volgende echo weer vooruit wordt gezet.Dat gebeurd ook regelmatig. Een paar millimeter en dat scheelt zo een week.Laten we daar op hopen. Ik hoop uiteraard dat alles goed gaat!Ik duim mee.
Ik ben een week terug gezet en niet 9 dagen en ik weet dat het zeldzaam is en dat het alsnog mis kan gaan, maar dat kan het ook als al je echo's prachtig zijn. Heb ik helaas ook ervaring mee. Dus we wachten af, zoals iedereen de eerste 12 weken. Mag as maandag gelukkig alweer, dus ze houden de groei wel goed in de gaten, vind ik zelf wel een fijn idee.
Wil hier toch even laten weten voor de mensen die misschien via google ooit nog op dit topic komen. Dat het vruchtje prachtig was gegroeid ten opzicht van afgelopen woensdag. Het is in 5 dagen tijd 6 dagen gegroeid. Donderdag nog naar het ziekenhuis, afsluiting van het ICSI traject en dus ook een echo en dan pas 22 feb (termijnecho), al gaf de vk wel aan dat als ik het echt niet vol houdt ik altijd mag bellen.
Super netjes dat je nog een terugkoppeling geeft 😀 en wat fijn voor jullie. Gefeliciteerd! 😉
Zelf geen ervaring mee in eigen zwangerschappen, wel bij vriendinnen en dat ging goed! Pril 6 kan echt net niet zijn en ruim 6, pril 7 vervolgens wel! Lange dagen nu alleen voor jou, echt niet leuk!