Moet je het zeil voor in bed zelf aan schaffen of krijg je dat in kraampakket van zorgverzekering? en vanaf wanneer leggen de meeste dat in bed?
Zit in het kraampakket.De meesten doen het rond de 37 weken, wanner je dus ook al thuis kan bevallen.
Bij mij zit ie in mn kraampakket.. maar vond hem niet zo groot, dus heb een waterdichte molton gekocht. Schijnt minder te 'zweten' dan het zeiltje uit het pakket, én zo heb je geen kans op doorlekken of dan het zeiltje toch net ff te klein blijkt te zijn en je matras alsnog onder zit Denk dat ik hem vanaf week 37 ga gebruiken
idd, deze zit in het kraampakket maar ik heb ook een waterdichte molton aangeschaft. 11 euro bij de Action. Heb m ook uitgeprobeerd en lekt helemaal niet door. Het water blijft er wel op liggen dus heb er nog een handdoek overheen gelegt. Het zweet ook niet enorm, dat zeiltje in het pakket lijkt mij ook wat aan de kleine kant en lijkt mij idd ook erg zweten...
Ik wilde hem bij m'n vorige zwangerschap ook met 37 weken erop leggen maar m'n vliezen braken met 36,3 dus ik heb nu maar alvast een waterdichte molton erop gedaan.
Hier zat er eentje in het kraampakket. Maar dat was een vreselijk dun, krakend plastic zeiltje.. Bij de Ikea heb ik toen een plastic-molton onderlegger gehaald. Die bleef beter liggen, zweette minder, en kraakte helemaal niet..
Wij hebben sowieso waterdichte moltons, maar heb het zeiltje uit het kraampakket en die van 2 jaar terug er ook op gelegd, en daar overheen een handdoek. 1 zeiltje is vaak te klein, vooral als je net als ik regelmatig in bed zit, dan moet daar natuurlijk ook een zeiltje liggen. Ik vind de zeiltjes uit het kraampakket trouwens prima liggen! Vanaf 35 weken hebben wij ze eronder gelegd trouwens.
Ik had bij mijn vorige zwangerschap het zeiltje uit het kraampakket erop gehad. Verschrikkelijk... het knispert en zweet enorm. Ik wil nu ook zo'n molton bij de Action kopen.
Dankjewel voor de reacties! Ik denk dat ik me dan ook maar een waterdichte molton koop bij de action!