het zou toch niet zo zijn

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door lovewinnie, 12 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    ik snap er nu helemaal niks meer van.

vorige maand heb ik een menstruatie opgewekt door de pil 1 week te slikken en dan te stoppen. ongesteld werd ik zeker en hoe, heel hevig en zeer pijnlijk. ik denk vanaf nu is het betrouwbaar en na 1 week menstruatie netjes begonnen aan de pil. dit was 27 juli. vorige week maandag had ik hevige buikpijn en leek net of ik een eisprong had. dit heb ik altijd gevoelt en dit voelde precies zo. ik ben gewoon weer aan de pil en slik hem gewoon zals het hoort en als het goed is was hij nu meteen betrouwbaar dus heb der verder niet meer aan gedacht en ja heb daarvoor gewoon sex gehad dus was dan toch al te laat. opeens gisteren verloor ik een beetje helderrood bloed en enkel met het afvegen. echt zeer weinig en viel me met toeval op. verder na dat ene wc bezoekje geen bloed meer gezien en dacht nou ja dan weet ik het ook niet. over 4 dagen moet ik weer stoppen met de pil en hoop echt dat ik gewoon ongesteld ga worden. pas vanmorgen kwam het in me op dat de dagen ertussen wel mooi zouden kunnen kloppen kwa ei en innesteling. wanneer zou ik kunnen testen? gewoon wachten of ik ongie wordt ja of nee. ben ook al 3 dagen misselijk maar ook nu bedenkt ik me pas dat het hierdoor zou komen. ben helemaal niet met zwanger worden bezig en zou niet weten wat te doen mocht het zo zijn

wat denken jullie, zou het kunnen. ben trouwens sinds gisteren wel heel erg misselijk maar dat misschien omdat ik me gek maar haha

2. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    heb even me temp gemeten want die is altijd laag bijmijn tijdens pilgebruik, zo rond 36,5 of soms zelfs lager. na een eisprong of in de zwangerschap is hij tussen de 36.9 en 37.3.

wat denk je is hij 37 precies :( . natuurlijk is dit maar een moment opname en zou ik minimaal een hele cycles moeten tempen ter controle maar mijn temp klopt vaak toch wel

3. MamavanMischa

MamavanMischa Fanatiek lid

4 mrt 2009
    1.164
    0
    0
    Hmm... Geen idee maar zou wel kunnen he... Hier was het dus wel zo. Ook dat geklooi met de pil en zelfs condooms gebruikt omdat ik op een bepaald moment met de pil moest stoppen voor een aantal onderzoeken. Blijkbaar is er hier toen precies ook iets misgegaan met een condoom. Ik zou even wachten met testen tot de dag dat je ongesteld zou moeten worden. Anders heb je dik kans dat het negatief is ook al ben je misschien wel zwanger. Wel heel spannend!

Ik zat nog in de ziektewet omdat ik nog niet de oude was na een zwangerschapsvergiftiging en opeens werden mijn klachten erger. Daar begreep ik helemaal niks van en toen ik lekkende borsten kreeg heb ik even een testje gehaald ter geruststelling. Dat werd dus even de schrik van mijn leven! :) Inmiddels zijn we wel aan het idee gewend. maar jouw kindje is nog wel heel erg jong, en je hebt er nog eentje rondlopen he? Ik zou ook niet weten wat ik zou doen als ik jou was...

4. Antje77

Antje77 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    4.319
    238
    63
    De pil is alleen direct betrouwbaar als er gestart wordt op de 1e dag van de menstruatie. Als er op een ander tijdstip gestart wordt, is de pil pas na 7 dagen betrouwbaar.
    Zoals ik uit jou verhaal begrijp ben jij gestart na de menstruatie, dus het zou inderdaad kunnen.
    Maar misschien houdt je lichaam je ook gewoon nog voor de gek, komt het door het ontzwangeren.

5. Female24

Female24 Fanatiek lid

15 mrt 2008
    2.595
    0
    0
    maar je bent in de maanden na je zwangerschap wel veel vruchtbaarder dan normaal of niet soms? zou gwn n test doen over n paar dagen dan heb je zekerheid :)

6. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

ja je bent zeker meer vruchtbaar als anders. ik zou als je een dag overtijd bent gewoon even testen. Weet je het zeker of je zwanger bent of niet. Het kan ook dat je je nu heel druk maakt dat je dingen gaat voelen opeens. Dat valt op natuurlijk al die dingen die op een zwangerschap kunnen duiden. Hou je ons even op de hoogte?

7. MamavanMischa

4 mrt 2009
    1.164
    0
    0
    Ik ben eigenlijk wel heel nieuwsgierig naar de uitkomst... :)

8. Lexie74

Lexie74 VIP lid

14 sep 2006
    9.364
    200
    63
    Vrouw
    loonadministratrice
    nop
    nou de banner is nog niet anders, dus ik verwacht dat ze niet zwanger is ;)

9. MamavanMischa

4 mrt 2009
    1.164
    0
    0
    Oja goedemorgen, een hele goeie van jou. ;)

Deel Deze Pagina