6 weken geleden miskraam gehad, nog niet ongesteld geweest

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door dakaro, 4 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dakaro

dakaro Lid

1 dec 2011
    8
    0
    0
    NULL
    NULL
    Misschien dat jullie me kunnen en willen helpen.
    13 september hadden we een positieve test in onze handen, helemaal verbijsterd omdat we helemaal niet met kinderen bezig waren, helaas heb ik op 26 oktober een miskraam gehad, vruchtje leefde niet en heb pillen mee naar huis gekregen om het op te wekken, voor mij niet zo"n succes, verloor heel veel bloed en zodra ik opstond viel ik flauw, 27 oktober hele dagin het ziekenhuis gelegen, staalpillen voor een maand meegekregen en naar huis gestuurd, heb 11 dagen bloedverlies gehad en hebben daarna niet met voorbehoedsmiddelen gevreeen, we waren dan wel niet met kinderen bezig maar zagen ons wel met een kindje volgend jaar en vinden het heel erg dat het is uitgelopen op een miskraam, dus we gaan nu echt voor een kindje. Als ik naar mijn normale cyclus kijk was die altijd 28 dagen, en had ik dus vorige week woensdag ongesteld moeten worden maar dat is niet gebeurd, zou het kunnen dat mijn cyclus een beetje in de war is? Ik heb nadat ik niet meer vloeide een zwangerschapstest gedaan om te kijken of er nog HCG aanwezig was en dat was niet het geval, de test was negatief.
    Ik weet niet zo goed hoe ik mijn cyclus nou moet berekenen, normaal was het altijd 28 dagen en nu is het al 36 dagen, wel heb ik op 23 november een beetje rozig slijm verloren maar in mijn ogen geen menstruatie te noemen. Zou ik zwanger kunnen zijn of is het normaal dat je na een miskraam later ongesteld word? Ook verlies ik veel witte afscheiding, hoort dit allemaal

Alvast bedankt

Liefs Dakaro

2. Mirjam

Mirjam Verloskundige

2 dec 2005
    11.590
    2
    0
    verloskundige en lactatiekundige IBCLC
    hoi

het is normaal dat je cyclus na een miskraam veel langer duurt. Het zou ook kunnen dat je nu meteen weer zwanger bent. De tijd zal het leren. Je weet niet wanneer je een eisprong hebt gehad. Ik zou niet elke dag testen, maar wacht nu een dag of 4, ben je dan nog niet ongesteld , doe dan nog eens een test.
    Ben je gestart met foliumzuur?

Mirjam

3. dakaro

dakaro Lid

1 dec 2011
    8
    0
    0
    NULL
    NULL
    hoi mirjam

Ik ben eigenlijk niet gestopt met foliumzuur slikken, nadat ik gestopt wa smet vloeien van mijn miskraam ben ik weer foliumzuur gaan slikken en doe dat nog steeds.
    Ik wil ook niet steeds testen want ik weet inderdaad niet wanneer mijn eisprng is geweest en test dan misschien wel negatief, ik ga het aankijken en zien wat er gebeurd.

groetjes dakaro

4. dakaro

dakaro Lid

1 dec 2011
    8
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi hoi

Nou ik werd gisterochtend wakker en met plassen bloedverlies, maar zo weinig dat ik niet eens een tampon of maandverband hoefde te dragen, was alleen met plassen 's morgens en daarna helemaal nergens meer last van.
    Is dit dan mijn menstruatie geweest voor deze maand? Of is het iets anders?

Liefs

Deel Deze Pagina