30 weken, zeurend gevoel onderbuik...kent iemand dit

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Chica82, 13 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chica82

Chica82 Fanatiek lid

23 mei 2010
    1.387
    74
    48
    Amsterdam
    Ik heb de laatste 2 weken af en toe een licht zeurend gevoel in mijn onderbuik, ik weet niet of dit samenhangt met hoe de baby ligt of beweegt, wie weet komt het daardoor maar ik vroeg me af of anderen dit ook hebben. Het is niet pijnlijk of zo, maar het voelt meer als een heel licht soort menstruatieachtig gevoel, soms merk ik dat ik dan ook mijn darmen ga voelen enzo

2. Chica82

Chica82 Fanatiek lid

23 mei 2010
    1.387
    74
    48
    Amsterdam
    Kent iemand dit van rond dit termijn?

3. HRM

HRM Actief lid

23 mrt 2010
    206
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja dat had ik ook rond die termijn, nu nog steeds overigens
    Waardoor het komt geen idee...:/

4. mausi

mausi Fanatiek lid

22 jul 2009
    2.750
    646
    113
    Gelderland
    Misschien blaasontsteking?

5. Oranje

Oranje Actief lid

27 mei 2010
    161
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hey,

Ik ben momenteel ook 30 weken zwanger en voel soms ook een lichte pijn dat aanvoelt als menstruatiepijn. Volgens de vk is dit normaal en vooral in deze periode, omdat de baarmoeder en de baby groter wordt.

6. Marjanneke

Marjanneke Fanatiek lid

11 aug 2008
    1.477
    1
    36
    Thuiszorg medewerker
    Vlissingen
    Ik ben nog geen 30 weken maar ik heb dat soms ook sinds een aantal dagen. Het is niet erg pijnlijk of zo en het duurt ook geen uren achter elkaar, maar het zeurt gewoon zo nu en dan een beetje. En inderdaad, vaak heb ik dan ook last van mijn darmen. Ik voel ons ventje wel vaak en regelmatig bewegen, dus het lijkt me inderdaad doordat alles weer een beetje aan het 'uitzetten' is en alles daarbinnen toch z'n plekje moet vinden. Zou me niet teveel zorgen maken als ik jou was! ;)

7. Chica82

Chica82 Fanatiek lid

23 mei 2010
    1.387
    74
    48
    Amsterdam
    Ok dat is eem geruststelling, ja ik merk ook dat ik het heb als ik opsta enzo..het zal wel al het gewicht zijn

Deel Deze Pagina