Fles rijstebloem in 2 min. leeg!?

Discussie in 'Flesvoeding' gestart door Kikibo, 11 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kikibo

Kikibo Actief lid

2 mei 2008
    334
    0
    0
    Noord Brabant
    Gisteren hebben we voor het eerst de fles van 23.00u weggelaten. Daarom hadden we om 19.00u 5 schepjes rijstebloem bij de fles gedaan en een 1.2.3 speen van Avent gebruikt. Maar daarmee (op stand 1) slurpte ze de fles in 2 minuten leeg! :$ Ze heeft er geen last van gehad (zover we dat kunnen beoordelen) en sliep van 20.30u tot vanmorgen 07.15u.

Het lijkt me niet goed, om een fles rijstebloem zo snel leeg te drinken? :( Kunnen we ook de gewone Avent nr 2 speen gebruiken voor zo'n fles rijstebloem?

2. Dora en Boots

Dora en Boots Niet meer actief

2 min is wel erg snel, ze hoeft er natuurlijk geen last van te krijgen, maar zou ze de volgende keer wel kunnen krijgen.
    Zou ook idd de gewone speen en dan 1 maat groter gebruiken.

3. vonnie73

vonnie73 Fanatiek lid

22 aug 2008
    1.898
    0
    36
    in un schwon huiske
    Onze dochter slurpt haar laatste fles met rijstebloem ook in 5 min. leeg. Wij gebruiken de avent 2 maar daar hebben we het gaatje groter van gemaakt. Zij heeft ook nergens last van en slaapt er heerlijk op.. Je moet het eens proberen als je nog een speen hebt liggen. Ik heb geen ervaring met de 123 speen van Avent, die zit nog in de verpakking.
    Succes

4. Kikibo

Kikibo Actief lid

2 mei 2008
    334
    0
    0
    Noord Brabant
    Natas, bedoel jij dan de speen nr 3, met een maatje groter? Ik denk dat ik die straks even ga halen, voor de zekerheid. Dan proberen met de 2 en als ze daar niks uit krijgt, doe ik de 3 speen erop.

Bedankt voor jullie antwoorden!

5. stamboom

stamboom Bekend lid

17 nov 2006
    657
    2
    18
    ziekenverzorgster
    spijkenisse
    Hebben we hier ook gehad, heb nu speen nr.3 maar dam moet hij weer best hard slurpen. Maar lijkt me beter dan fles in 2 min. leeg.

Deel Deze Pagina