Hallo heb met ongeveer 6 weken een echo gehad maar er was nog geen hartactie te zien? Alleen een vruchtzak is dit normaal dater dan nog geen haractie is? Groetjes Chantal
Hoi, Bij mij hetzelfde verhaal met 6 weken: vruchtzakje en dooierzakje en verder niets. Twee weken in de stress gezeten, omdat je toch graag wilt weten of alles goed is. Met 8 weken weer een echo gehad en toen een heel inieminie wezentje gezien met een heel klein knipperlichte (hartje). Gebeurd volgens mij dus veel vaker dat je met zo'n vroege echo nog (bijna) niks ziet. Gr. Natasja
Het hartje begint rond de 7 weken te kloppen, het ligt een beetje hoe ver ie staat in de ontwikkeling dus kijk je net een dag te vroeg (of 2 of 3) dan zie je het idd gewoon nog niet. Nog ff geduld hebben dus...
HArtje begint meestal bij 5,4/5,6 wkn te kloppen. Met 6 weken kan het dus nog net een beetje te vroeg zijn geweest.
ik heb van de week met 6,2 weken een spoed echo gehad ivm bloedverlies. We hebben duidelijk een hartje gezien en gehoord! Maar die man zei van te voren: Je bent zo pril zwanger, als we niks zien betekend het niet dat er niks zit! Dus niet gelijk paniek...zegt genoeg toch, tis moeilijk, maar gewoon eventjes afwachten!?
Wij hebben gewoon heel erg geluk gehad dat wij met 5w6d al het hartje hebben zien kloppen (foto in mijn album). Doordat wij door een IUI behandeling nu zwanger zijn, weten wij eigenlijk op de dag af hoeveel weken+dagen ik zwanger ben. Misschien ben jij wel een paar dagen minder lang zwanger dan dat jij denkt. Dat kan (zeker in het begin) een heleboel verschil uitmaken wat je ziet bij een echo.