Welke sluitband past goed bij hele smalle taille?

Discussie in 'Kraamtijd' gestart door Amaryllis, 2 feb 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Amaryllis

Amaryllis Fanatiek lid

24 aug 2008
    3.708
    4
    38
    Na mijn bevalling wil ik graag een sluitband gaan gebruiken.

Tijdens mijn eerste zwangerschap had ik er eentje klaar liggen van Belly Bandit. Vlak na de bevalling heb ik die er bijgepakt. Maar ik heb vrij brede heupen en een érg smalle taille. Het gevolg was dat de band steeds omhoog gleed. Het deel van mijn buik dat steun nodig had, zat daaronder en was dus onbedekt. Het zat niet lekker, was geen gezicht en ook nog eens behoorlijk zinloos. Ik heb die band snel weer verkocht.

Maar nu zou ik straks tóch graag iets van een sluitband dragen. Gewoon om niet steeds die losse huid te hoeven voelen en wat steun aan mijn rug te krijgen. En ik vroeg me af of er misschien een ander alternatief is, dat wel zou werken voor mij? Je hebt de sluitband Louise, daar hoor ik veel positieve verhalen over maar die lijkt volgens mij wel op de Belly Bandit. Ook heb je het ouderwetse sluitlaken, die past waarschijnlijk beter maar is volgens mij niet subtiel onder je kleren te dragen door alle knopen aan de voorkant? Of is er misschien nog iets anders dat zou passen?

Ik ben benieuwd of er iemand is die me kan helpen :)

2. k3lly

k3lly Fanatiek lid

1 feb 2008
    2.091
    2
    38
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Heerhugowaard
    Je zou corrigerend ondergoed kunnen proberen. Kom het wel eens tegen in gezinnen waar ik werk en dan voornamelijk als broekje en niet als hemdje.
    Denk dat een ander alternatief dan het ouderwetse sluitlaken moeilijk te vinden is,

Deel Deze Pagina